![]() |
|
| |||
| |||
| ... digitalkamera som jeg mistet installere plate? Jeg fikk et virus en stund tilbake og måtte installere alt på min datamaskin og mistet driverne for Sony Cybershot DSC-N2. Hver gang jeg prøver å koble meg til maskinen min den ber meg for å installere plate. Er det noen måte å bare laste ned driveren fra et sted? Jeg har prøvd å bare Google-søk for DSC-N2 driveren og det bare kommer opp noen nettsteder som sier de er drivere for kameraet mitt, men er faktisk en svindel der de vil at du skal laste ned deres crappy P2P verktøylinjen. Så bare å søke etter den i Google fungerer ikke. Så hvis noen har et annet forslag, ville det være mye verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goto riktig Sony nettsted, bør de være der under support.
| |||
| |||
| Kontakt Sony eller gå til deres støtte nettside og se etter drivere eller Nedlastinger for modellen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette skal gi deg det du trenger
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hot å installere nye CD-ROM-driveren? | aj2608 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 25 november 2009 04:31 |
| Skriverdriver Fine-skanner Driver ikke vil fungere. Windows kan ikke gjenkjenne Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 30 august 2009 08:02 |
| Wireless + Wired vil både skaffe IP-adresser, men vil ikke gi noen aktivitet. Vennligst hjelp! | Anticleptic | Nettverk, modem og VoIP | 17 | 11 juli 2008 08:35 |
| Driver HJELP! | Ryan90 | Multimedia & Kodeker | 6 | 15 januar 2008 22:38 |
| Trenger sjåfør | SpecV | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 3 desember 2007 06:34 |
| Thread Tools | |
| |