![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... digitalkamera som jag tappat installera skivan? Jag fick ett virus ett tag tillbaka och var tvungen att installera om allting på min dator och förlorade min drivrutiner för min Sony Cybershot DSC-N2. Varje gång jag försöker ansluta min kamera till min dator det får mig att installera skivan. Finns det något sätt att bara ladda ner drivrutinen från någonstans? Jag har försökt att bara Google-sökning på DSC-N2 förare och det bara tar upp vissa webbplatser som säger att de är drivrutiner för min kamera, men i själva verket är en bluff där de vill att du ska ladda ner deras skit P2P verktygsfältet. Så bara att söka efter det på Google fungerar inte. Så om någon har ett annat förslag, det skulle vara mycket uppskattat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå till en riktig Sony webbplats, bör det enligt stöd.
| |||
| |||
| Kontakta Sony eller gå till deras support hemsida och leta efter drivrutiner eller nedladdningar för din modell. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den här ska ge dig vad du behöver
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Het att installera nya CD-ROM-drivrutinen? | aj2608 | Drives & Removable Media | 1 | 25 november 2009 04:31 |
| Skrivardrivrutinen Fine-scanner drivrutin fungerar inte. Windows kan inte identifiera Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 30 augusti, 2009 08:02 |
| Wireless + Wired kommer både att få IP-adresser, men kommer inte att tillåta någon verksamhet. Please help! | Anticleptic | Nätverk, Modem & VoIP | 17 | 11 juli 2008 08:35 |
| Drivrutin HJÄLP! | Ryan90 | Multimedia & Codecs | 6 | 15 januari 2008 22:38 |
| Behöver föraren | SpecV | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 3 december 2007 06:34 |
| Thread Tools | |
| |