![]() |
|
| |||
| |||
| Hi lige købt en ny computer, væk fra Windows XP til Vista, min (scanner, printer) er et Canon smartbase MP 370.just prøvet at scanne nogle papirer, men Vista plejer anerkende det, blev bedt om at få et (opdatering, download ????) fra Canon, at få printeren til at arbejde, kan nogen hjælp mig behage uden narre mig, mange tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hent Vista drivere for dig model her> http://software.canon-europe.com/
| |||
| |||
| Dave Hybrid, mange tak for besvarelse, har jeg allerede været på dette link, og det dont vise min Printer / Scanner i nogen af listerne, og minen er kun omkring 4 år gamle, medmindre det sker i Computer Lingo, der er klassificeret som en Oldie, Mange tak alligevel, de bedste ønsker, de Austringer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det er de .... Hvis du ikke ser hårdt nok .... se her
| |||
| |||
| Hi Phil, som jeg fortalte DaveHybrid, Ikke computere, Så nogle tålmodighed er behov takket Mate, Austringer |
|
| |||
| |||
| Jeg tror du vil opleve, at Phil er meget tålmodige og støttende!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Phil <<en forsinket tak for alle jeres hjælp, undskyld jeg ikke komme tilbage til at takke Dem og alle andre for jeres hjælp før nu, jeg ned indlæst opdateringen, printere arbejder, men ikke scanneren del af det, Endnu en gang mange THANKS |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp! Denne computer henter ikke opdateringer F.eks Gennemsnitlig, Computer Opdateringer Intet! | edkes | General Software Chat | 1 | 23 april 2009 14:03 |
| Kan ikke installere opdateringer | duskmon10 | Windows-operativsystemer | 2 | 23 december 2008 20:34 |
| Når min pc gør den automatiske opdateringer, er det altid ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21. nov 2008 14:39 |
| Windows-opdateringer | quincysw | Windows-operativsystemer | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Automatiske opdateringer! | craiig | Windows-operativsystemer | 2 | 27 april 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |