![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei juuri ostanut uuden tietokoneen, mennyt Windows XP: n, Vistan, minun (skanneri, tulostin) on Canon smartbase MP 370.just yrittänyt skannata joitakin papereita, mutta Vista tapana tunnustaa se, kerrottiin saada (päivitys, lataa ????) Canon, saada tulostin toimimaan, kukaan voi auttaa minua PLEASE, ilman hämmentävä minulle, kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lataa Vista-ajurit sinulle malli tästä> http://software.canon-europe.com/
| |||
| |||
| Dave Hybrid, Monet kiitokset vastaat, olen jo ollut tämä yhteys, ja se dont näyttää Printer / Scanner missään luettelot, ja minun on vain noin 4 vuotta vanhoja, elleivät ne Computer mongerrus, joka on luokiteltu kuin vanha kappale, Monet Kiitos joka tapauksessa, onnea, että Austringer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä ne ovat .... et katso tarpeeksi .... katsoa tässä
| |||
| |||
| Hi Phil, kuten olen kertonut DaveHybrid, Ei tietokone lukutaito, joten kärsivällisyyttä tarvitaan, kiitos Mate, Austringer |
|
| |||
| |||
| Uskon näet, että Phil on äärimmäisen kärsivällinen ja kannustava!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| PHIL <<A Viivästynyt kiitos kaikille apuasi, Sorry I didn't get takaisin kiittää teitä ja muilta apuanne, ennen kuin nyt, olen alas ladannut päivityksen, tulostimet toimivat, mutta ei skanneri sen osan, jälleen kerran, että monet KIITOKSET |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Help! Oma tietokone ei lataa päivityksiä Esim. Keskim, Computer päivitykset Nothing! | edkes | General Software Chat | 1 | 23. Huhtikuu 2009 14:03 |
| Ei voi asentaa päivitykset | duskmon10 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 23. Joulukuu 2008 20:34 |
| Kun minun PC tekee automaattisia päivityksiä, se on aina ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21. marraskuu 2008 14:39 |
| Windows-päivitykset | quincysw | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 20. lokakuu 2008 12:56 |
| Automaattiset päivitykset! | craiig | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 27th Apr 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |