![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi net kocht een nieuwe computer, weg van Windows XP naar Vista, mijn (scanner, printer) is een smartbase Canon MP 370.just geprobeerd te scannen sommige kranten, maar Vista wont erkennen, kreeg te horen te krijgen (update downloaden ????) van Canon, om de printer op het werk, kan iemand me PLEASE HELP, zonder moeilijk mij, hartelijk dank |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haal de Vista-drivers voor je model hier> http://software.canon-europe.com/
| |||
| |||
| Dave Hybride, Hartelijk dank voor het beantwoorden, ik heb al op die link, en dont mijn printer / scanner in een van de lijsten, en de mijne is slechts ongeveer 4 jaar oud, tenzij in de computerwetenschappen lingo dat is aangemerkt als een Oldie, Many Thanks anyway, Best Wishes, de Austringer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja ze zijn .... je niet kijken hard genoeg .... zien hier
| |||
| |||
| Hoi Phil, zoals ik zei DaveHybrid, niet met een computer kunnen omgaan, dus enig geduld nodig is, dankzij Mate, Austringer |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je zult zien dat Phil is zeer geduldig en ondersteunend!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| PHIL <<een late dank voor al je hulp, sorry I didn't get back to dank u en alle anderen voor uw hulp voor nu, ik beneden geladen de update, printers werken, maar niet de scanner een deel ervan, nogmaals hartelijk THANKS |