![]() |
|
| |||
| |||
| Hei har nettopp kjøpt en ny datamaskin, gått fra Windows XP til Vista, min (skanner, printer) er et Canon smartbase MP 370.just prøvde å skanne noen papirer, men Vista wont innse det, ble fortalt for å få en (oppdateringen, nedlasting ????) fra Canon, for å få skriveren til å virke, kan noen hjelpe meg PLEASE, uten uforståelig meg, mange takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få Vista-drivere for deg modell her> http://software.canon-europe.com/
| |||
| |||
| Dave Hybrid, mange takk for svar, jeg har allerede vært på denne linken, og det dont vise Skriver / Scanner i noen av listene, og min er bare om lag 4 år uten i Computer lingo som er klassifisert som en Oldie, Mange takk likevel, beste ønsker, den Austringer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja de er .... du ikke ser hardt nok .... se her
| |||
| |||
| Hi Phil, som jeg fortalte DaveHybrid, Ikke datamaskinen literate, så litt tålmodighet er nødvendig, takket Mate, Austringer |
|
| |||
| |||
| Jeg tror du vil finne ut at Phil er svært tålmodige og støttende!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Phil <<A forsinket takk for hjelpen, beklager jeg ikke komme tilbake å takke deg og andre for hjelpen før nå, jeg lastet ned oppdateringen, skrivere fungerer, men ikke skanneren del av det, Igjen, mange THANKS |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Min datamaskin laster ikke ned noen oppdateringer Eg Gj.sn., Computer oppdateringer Ingenting! | edkes | General Software Chat | 1 | 23 april 2009 14:03 |
| Kan ikke installere oppdateringer | duskmon10 | Windows-operativsystemer | 2 | 23 desember 2008 20:34 |
| Når PC-en gjør det automatiske oppdateringer, den alltid ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21 nov 2008 14:39 |
| Windows-oppdateringer | quincysw | Windows-operativsystemer | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Automatiske oppdateringer! | craiig | Windows-operativsystemer | 2 | 27 april 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |