![]() |
|
| |||
| |||
| Hej har precis köpt en ny dator, borta från Windows XP till Vista, min (scanner, skrivare) är en Canon smartbase MP 370.just försökte scanna några papper, men Vista wont erkänna det, fick veta att få ett (uppdatering, ladda ner ????) från Canon, för att få skrivaren att fungera, kan någon hjälpa mig behaga utan förbryllande mig, stort tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hämta Vista drivrutiner för er modell här> http://software.canon-europe.com/
| |||
| |||
| Dave Hybrid, stort tack för svar, jag har redan varit på denna länk, och det dont visa min skrivare / skanner i någon av listorna, och gruvan är bara ca 4 år, om inte i Computer språk som klassas som en Oldie, Stort tack i alla fall, Mvh, den Austringer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja de är .... du inte ser hårt .... se här
| |||
| |||
| Hi Phil, som jag berättade DaveHybrid, Ej dator kompetenta, Så visst tålamod behövs, tack matte Austringer |
|
| |||
| |||
| Jag tror att du kommer att tycka att Phil är mycket tålmodiga och stödjande!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Phil <<Ett senkommet tack för all din hjälp, ledsen att jag inte kommer tillbaka för att tacka dig och alla andra för hjälpen innan nu, jag ned lastas uppdateringen, skrivare arbetar, men inte skannern del av det, än en gång, många TACK |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp! Min dator inte hämta uppdateringar Eg Gen, Computer Uppdateringar Ingenting! | edkes | General Software Chat | 1 | 23 april 2009 14:03 |
| Kan inte installera uppdateringar | duskmon10 | Windows-operativsystem | 2 | 23 december 2008 20:34 |
| När min dator gör det automatiska uppdateringar är det alltid ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21 november 2008 14:39 |
| Windows-uppdateringar | quincysw | Windows-operativsystem | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Automatiska uppdateringar! | craiig | Windows-operativsystem | 2 | 27 april 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |