![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Brother hl1440 printer, som jeg elsker. Det var arbejder ok, men nu er det ikke udskrive hel side fra min Vista-computer, men er ok fra XP computer (printer knyttet til XP pc) og W2000 computer. Vi er fastgjort ved hjælp af en Lyncsys router. Jeg har forsøgt igen at installere printeren på min Vista PC, til ingen nytte. Når jeg går til Brother printerdrivere side, Vista ikke er børsnoteret. Har jeg brug for en printerdriver, der er kompatibel med XP eller Vista installeres på XP computer. Jeg er forvirret med hensyn til, som jeg har brug for. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brother MFC-420CN Printer Fejlmeddelelse | dog3074 | Digital Imaging & Printere | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| Lexmark Z12 Printer - Vista - Trykning Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Printere | 0 | 28. maj 2009 21:02 |
| Big Brother is watching you! Ja Du! | mctw | Off Topic Discussion | 1 | 22. maj 2009 16:42 |
| Beklager sine mig igen - Trykning problemer over nettet + Adgang til en computer | rbscooby | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 28 april 2008 13:58 |
| Udskrivningsproblemer | Slnaarasm | Digital Imaging & Printere | 1 | 10 oktober 2007 12:47 |
| Thread Tools | |
| |