mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Vista PC Utskrift til XP Computer - Brother HL1440

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 13:12
New Member Group

Default Vista PC Utskrift til XP Computer - Brother HL1440

Jeg har en bror hl1440 skriver som jeg elsker. Det ble jobbet ok, men nå er det ikke ut hele siden fra min Vista maskin, men er ok fra XP datamaskinen (skriver koblet til XP PC) og W2000 datamaskinen. Vi er festet ved hjelp av en Lyncsys ruteren.

Jeg har prøvd å installere skriveren på min Vista PC, til ingen nytte. Når jeg går til Brother skriverdriverne siden Vista er ikke oppført.

Trenger jeg en skriverdriver som er kompatibel med XP eller Vista for å installere på XP maskinen. Jeg er forvirret slik som jeg trenger.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Brother MFC 420CN Printer Feilmelding dog3074 Digital Imaging & Skrivere 0 15 juni 2009 13:52
Lexmark Z12 Skriver - Vista - Trykking Blank Page jefechico Digital Imaging & Skrivere 0 28 mai 2009 21:02
Big Brother ser på deg! Ja, du! mctw Av Emne Diskusjon 1 22 mai 2009 16:42
Beklager sin igjen - Utskriftsproblemer over nettverket + Tilgang til en datamaskin rbscooby Nettverk, modem og VoIP 10 28 april 2008 13:58
Utskriftsproblemer Slnaarasm Digital Imaging & Skrivere 1 10 oktober 2007 12:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.