![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en bror hl1440 skriver som jeg elsker. Det ble jobbet ok, men nå er det ikke ut hele siden fra min Vista maskin, men er ok fra XP datamaskinen (skriver koblet til XP PC) og W2000 datamaskinen. Vi er festet ved hjelp av en Lyncsys ruteren. Jeg har prøvd å installere skriveren på min Vista PC, til ingen nytte. Når jeg går til Brother skriverdriverne siden Vista er ikke oppført. Trenger jeg en skriverdriver som er kompatibel med XP eller Vista for å installere på XP maskinen. Jeg er forvirret slik som jeg trenger. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Brother MFC 420CN Printer Feilmelding | dog3074 | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 15 juni 2009 13:52 |
| Lexmark Z12 Skriver - Vista - Trykking Blank Page | jefechico | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 28 mai 2009 21:02 |
| Big Brother ser på deg! Ja, du! | mctw | Av Emne Diskusjon | 1 | 22 mai 2009 16:42 |
| Beklager sin igjen - Utskriftsproblemer over nettverket + Tilgang til en datamaskin | rbscooby | Nettverk, modem og VoIP | 10 | 28 april 2008 13:58 |
| Utskriftsproblemer | Slnaarasm | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 10 oktober 2007 12:47 |
| Thread Tools | |
| |