![]() |
|
| |||
| |||
| Så jeg har en meget billig digitalt videokamera fra Vivitar, men når jeg forsøger at overføre filer fra kameraet til pc'en, selvom det kommer op som AVI. format, alle og enhver ikke kan åbne den. Jeg har forsøgt at konvertere videoen bruger "Bink og Smacker" video konvertering software, men alle jeg får er en hvid skærm spille for samme længde som den video. Vivitar støtte side doesnt selv anerkende DVR 595 som et videokamera i sin rækkevidde og så ingen fejlfindingsoplysninger rådgivning er tilgængelige dér. Søgning efter "DVR 595 problemer" "fejlfinding" "spørgsmål" etc. får mig ikke hvor, det er næsten, som om dette videokamera ikke eksisterer, fordi det er så forfærdeligt. Enhver hjælp ville være meget værdsat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download VLC afspiller, det spiller noget. Lyder det kolde være et codec problem, og at spilleren har dem alle.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem with Western Digital harddisk. | mralex | Drives & flytbare medier | 0 | 13th May 2009 20:35 |
| PC vil ikke spille 8cm camcorder DVD | darrenwfrench | Multimedia & Codecs | 8 | 22 april 2008 12:02 |
| Western Digital WD My Book Problem | cubyong | Drives & flytbare medier | 6 | 7 marts 2008 16:04 |
| Overførsel fra videokameraet til PC problem | piper55 | Multimedia & Codecs | 1 | 20 februar 2008 15:16 |
| Bedste digitale kameraer - søger digitalkamera til PC brug | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21. okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |