![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Siksi olen erittäin halpa digitaalinen videokamera Vivitar, mutta kun yritän siirtää tiedostoja kameran tietokoneeseen, vaikka se nousee AVI. muodossa, kaikki ja kaikki ohjelmat, ei voi avata sitä. Olen yrittänyt muuntaa videon käyttäen "Bink ja muisku video muuntaminen ohjelmisto mutta kaikki saan on valkoinen ruutu pelaamalla on yhtä pitkä kuin videon. Vivitar tukisivulla doesnt edes tunnusta DVR 595 on videokamera sen valikoima ja niin ei vianetsintä neuvoja on saatavilla siellä. Etsiminen "DVR 595 ongelmia" "vianetsintä" "tiedotteet" jne. saa minulle mitään, jos se on melkein kuin tässä videokamerassa ei ole olemassa, koska se on niin kauheaa. Kaikki apu olisi tervetullutta |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lataa VLC player, se toistaa mitään. Sounds like it kylmä olla pakkauksenhallinta ja että pelaaja on ne kaikki.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problem with Western Digital kiintolevy. | mralex | Drives & Removable Media | 0 | 13th Jun 2009 20:35 |
| PC ei pelata 8cm videokamera DVD | darrenwfrench | Multimedia & Codecs | 8 | 22. Huhtikuu 2008 12:02 |
| Western Digital WD My Book Problem | cubyong | Drives & Removable Media | 6 | 7th Mar 2008 16:04 |
| Siirtyminen kameranauhuri PC-ongelma | piper55 | Multimedia & Codecs | 1 | 20th Feb 2008 15:16 |
| Parhaat digitaalikamerat - HAKU digitaalinen kamera PC-käyttöön | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 3 | 21. lokakuu 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |