![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri rakentanut uuden tietokoneen, dows ole rinnakkaisporttiin annetun mobo.I haluat käyttää minun scanport skanneri. Ostin rinnakkaisen pci kortti, ja esittää, että tietokoneeseen. En voi selvittää, mikä kuljettaja käyttää kortin. Olen käynnissä Vista Home Premium 32-bittinen sp1. Mies Kiinassa ostin kortti ei ole aavistustakaan, mitä tehdä. Mielelläni apua. Kiitos, Gigabyte GA-EP45T-DS3R LGA 775 Intel P45 ATX Intel Emolevy LG 22X DVD ± R, DVD Burner kanssa LightScribe Black SATA Model GH22LS30 CORSAIR XMS3 DHX 2 Gt (2 x 1 Gt) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 (PC3 12800) Dual Channel Kit Intel Core 2 Quad Q6600 Kentsfield 2,4 GHz LGA 775 Quad-Core Processor Model BX80562Q6600 2 Western Digital Caviar SE16 WD6400AAKS 640GB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s Hard Drive ARCTIC Cooling Freezer 7 Pro 92mm CPU Cooler HIS Hightech H485F512P Radeon HD 4850 512 Mt 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready ristituleen Supported Video Card - Retail Antec Basiq BP500UB 500W ATX12V Version 2.01 Aktiivinen PFC Power Supply - OEM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fit kortin käynnistetään, sen pitäisi pyytää kuljettajaa, etsi se on CD ja asentaa sen.
| |||
| |||
| Olen yrittänyt sitä. Windows asentaa geneerinen ajuri. IF I palata Levy ei ole oletusarvoisesti kuljettaja. On useita kuljettajia levyn ja sinun pitää valita ohjaimen haluat asentaa. Kun yritän löytää skanneri se sanoo "ei" vastaanottavan sovitin löytynyt. |
|
| |||
| |||
| Onko uuden kortin näy laitteen haltijalle mahdollisimman asennettu, se on täysin asennettu ennen skanneri toimii. |
|
| |||
| |||
| Kyllä se näkyy niin asennettu ja siinä sanotaan, tämä laite toimii oikein. Se on asetettu lpt3 Olen ihmetellen, jos sillä on jotain tekemistä sen kanssa, I / O-portin asetukset? Se on asetettu ei keskeytä. |
|
| |||
| |||
| Kävin mos ja löysi oikean ohjaimen ja asentaa sen näköala. Olen edelleen saada mitään vastaanottavan sovitin löytynyt. En huomannut, se on asennettu lpt3 olisi, että vaikuttaa? Lpt1 käyttää tulostinta. skannerin käyttää jotain kutsutaan Sveitsin veitsellä. Se ei löydä skanneri. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tunnistaminen Serial / com Satamat | tex | Rautatavaran Chat | 0 | 20th Aug 2009 11:03 |
| Vista uudelleen asentaa vanhat järjestysnumero? | pete21 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 24. Sep 2008 14:04 |
| Windows Vista Serial - OEM / Retail Erotus | cyberspacegenie | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 29th Jan 2008 07:08 |
| Mistä voin löytää järjestysnumero keskeinen Office 2007? | Saklig | General Software Chat | 3 | 4. marraskuu 2007 13:07 |
| Oma Serial Port ei workng! Ohje ... | AceOfHearts | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 10 | 11. Jul 2007 08:47 |
| Thread Tools | |
| |