![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik bouwde een nieuwe computer waarop Windows niet over een parallelle poort aan de mobo.I wilt uitvoeren mijn scanport scanner. Ik kocht een parallelle PCI-kaart, en zet die in de computer. Ik kan niet bedenken welke driver te gebruiken met de kaart. Ik ben draait Vista Home Premium 32-bits SP1. De man in China kocht ik de kaart uit heeft geen idee wat te doen. Ik zou graag wat hulp. Bedankt, Gigabyte GA-EP45T-DS3R LGA 775 Intel P45 Intel ATX Motherboard LG 22X DVD ± R DVD-brander met LightScribe Black SATA Model GH22LS30 CORSAIR XMS3 DHX 2 GB (2 x 1 GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 (PC3 12800) Dual Channel Kit Intel Core 2 Quad Q6600 Kentsfield 2.4GHz LGA 775 Quad-Core Processor Model BX80562Q6600 2 Western Digital Caviar SE16 WD6400AAKS 640GB 7200 RPM SATA 3.0Gb / s Hard Drive ARCTIC COOLING Freezer 7 Pro 92mm CPU Cooler Hightech H485F512P HIS Radeon HD 4850 512MB 256-bit GDDR3 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFire Ondersteunde Video Card - Retail Antec Basiq BP500UB 500W ATX12V Versie 2.01 Active PFC Power Supply - OEM |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bevestig de kaart vervolgens opstart, moet vragen voor de bestuurder, dan zoeken op de cd en installeren.
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd dat. Windows installeert een generieke driver. INDIEN ik terugkeren naar Heb schijf, is er geen standaard driver. Er zijn meerdere chauffeurs op de schijf en je hebt de keuze van de bestuurder die u wilt installeren. Als ik probeer om de scanner staat er geen host-adapter gevonden. |
|
| |||
| |||
| Is de nieuwe kaart wordt weergegeven in Apparaatbeheer als geïnstalleerd, dan zal moeten worden geïnstalleerd voordat de scanner zal werken. |
|
| |||
| |||
| Ja, het blijkt zo geïnstalleerd en hij zegt dat dit apparaat correct werkt. Het is ingesteld op LPT3 ik me af of dit iets te maken heeft met de i / o poort instellingen? Het is ingesteld op no onderbreken. |
|
| |||
| |||
| Ik ging naar mos en vond de juiste driver en geïnstalleerd voor Vista. Ik ben nog steeds een no host adapter gevonden. Ik heb gemerkt dat is geïnstalleerd op LPT3 zou dat een verschil maken? Lpt1 wordt gebruikt door de printer. de scanner maakt gebruik van een zogenaamde Zwitsers mes. Het kan niet de scanner. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het identificeren van Serial / COM-poorten | tex | Algemeen Hardware Chat | 0 | 20 aug 2009 11:03 |
| Vista opnieuw installeren met oude seriële? | pete21 | Windows besturingssystemen | 2 | 24e sep 2008 14:04 |
| Windows Vista Serial - OEM / Retail Verschil | cyberspacegenie | Windows besturingssystemen | 6 | 29 Jan 2008 07:08 |
| Waar vind ik een serienummer voor Office 2007? | Saklig | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 4 Nov 2007 13:07 |
| Mijn seriële poort is niet workng! Help ... | AceOfHearts | Laptops, Mobiles & PDA's | 10 | 11 jul 2007 08:47 |
| Thread Tools | |
| |