mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Affald Ink absorberaftræks skal til service

Reply

Thread Tools
Old 21. sep 2008, 00:29
Ny Medlem Gruppen

Default Affald Ink absorberaftræks skal til service

Affaldsrammedirektivet Ink absorber i mit Canon Pixma MP170 er fuld. Jeg har talt med Canon, der siger jeg skal kontakte en Canon Service agent. Tjenesten Agent fortæller mig, at det krævede en del ikke længere er til rådighed, men de vil indsamle min maskine, undersøge dem og sende mig en renoverede identisk model for omkring £ 65. Ikke er en idiot, jeg skal købe en ny printer, men jeg vil gerne have en gå på rengøring den gamle mig selv. Kan nogen venligst fortælle mig, i enkle trin & en på et tidspunkt, hvordan man fysisk adgang til den gamle tank? Tak.
Old 4. oktober 2008, 13:51
Donor-Gruppen

Hvis du har et kig i betjeningsvejledningen (eller søg efter et PDF online) chancer er theres en diagram over, hvor alt er.

Ollie.
Old 4. oktober 2008, 14:17
Donor-Gruppen

Jeg tror din sandsynligvis bare bedst til at få en ny printer, som jeg har haft et hurtigt kig gennem Google, og det ser ikke ud som om der er noget, og printere ikke koste så meget længere alligevel, medmindre du har brug for det til være super kvalitet (proffesional prints) eller noget andet særligt.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 4. oktober 2008, 14:23
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Paddy101 View Post
Ikke er en idiot, jeg skal købe en ny printer, men jeg vil gerne have en gå på rengøring den gamle mig selv.
Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Jeg tror din sandsynligvis bare bedst til at få en ny printer
Som i de oprindelige spørgsmål Uafskallet er (og som nu sandsynligvis er) at få en ny printer, blot ønskede at løse dette en op til.
Old 4. oktober 2008, 14:29
Donor-Gruppen

Yea, jeg formoder, og hvis dine villige til at tage den fra hinanden uafskallet, er det sikkert på samme lille vugge gerne del, hvor du sidder de blækpatroner, så hvis du har lyst til at gå delving derinde med en skruetrækker.
Old 4. oktober 2008, 14:35
Donor-Gruppen

Og er udstyret med gamle tøj ...

Jeg vil ikke gå i detaljer .. men lader bare kombinere ordene "Vigtig nat" og "rodet Trykfarver" ...
Old 4. oktober 2008, 14:41
Donor-Gruppen

Yea, slid gamle klude, handsker, maske, og avisen over alt i en mile radius. Ok, det er exadurating lidt, men bare ved, at printeren blæk ikke kommer ud for noget meget let.
Old 4. oktober 2008, 14:44
Donor-Gruppen

A mile radius .. hellig ---- .. Thats en biiig flade Stationcar Uafskallet angiveligt ejer ..
Old 4. oktober 2008, 15:02
Donor-Gruppen

ok, nu tilbage til emnet ...
Old 4. oktober 2008, 15:05
Donor-Gruppen

Ja, vi har haft vores egen lille snak .. lol den oprindelige plakat har faktisk ikke sagt noget siden oprindelige indlæg .. haha ..

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 stald Windows-operativsystemer 6 21. mar 2009 08:54
Opdatering til Service Pack 3 Fra Service Pack 1 ralphp Windows-operativsystemer 4 2 marts 2009 14:28
Største spild af penge nogensinde! Jimmy Hat Laptops, Mobiles & PDA'er 8 12th Dec 2007 16:05
Web-hosting-tjeneste til min website.I am søger en web-hosting-tjeneste, der tillader zion9495 Web Design, Hosting & SEO 1 6. sep 2007 22:45
Kundeservice SageMother E-mail, VoIP og IM Discussion 1 9 juni 2007 12:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.