![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Affaldsrammedirektivet Ink absorber i mit Canon Pixma MP170 er fuld. Jeg har talt med Canon, der siger jeg skal kontakte en Canon Service agent. Tjenesten Agent fortæller mig, at det krævede en del ikke længere er til rådighed, men de vil indsamle min maskine, undersøge dem og sende mig en renoverede identisk model for omkring £ 65. Ikke er en idiot, jeg skal købe en ny printer, men jeg vil gerne have en gå på rengøring den gamle mig selv. Kan nogen venligst fortælle mig, i enkle trin & en på et tidspunkt, hvordan man fysisk adgang til den gamle tank? Tak. |
|
| |||
| |||
| Hvis du har et kig i betjeningsvejledningen (eller søg efter et PDF online) chancer er theres en diagram over, hvor alt er. Ollie.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror din sandsynligvis bare bedst til at få en ny printer, som jeg har haft et hurtigt kig gennem Google, og det ser ikke ud som om der er noget, og printere ikke koste så meget længere alligevel, medmindre du har brug for det til være super kvalitet (proffesional prints) eller noget andet særligt.
| |||
| |||
| Citat:
Citat:
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Yea, jeg formoder, og hvis dine villige til at tage den fra hinanden uafskallet, er det sikkert på samme lille vugge gerne del, hvor du sidder de blækpatroner, så hvis du har lyst til at gå delving derinde med en skruetrækker. |
|
| |||
| |||
| Og er udstyret med gamle tøj ... Jeg vil ikke gå i detaljer .. men lader bare kombinere ordene "Vigtig nat" og "rodet Trykfarver" ...
|
| |||
| |||
| Yea, slid gamle klude, handsker, maske, og avisen over alt i en mile radius. Ok, det er exadurating lidt, men bare ved, at printeren blæk ikke kommer ud for noget meget let. |
|
| |||
| |||
| A mile radius .. hellig ---- .. Thats en biiig flade Stationcar Uafskallet angiveligt ejer ..
|
| |||
| |||
ok, nu tilbage til emnet ... |
|
| |||
| |||
Ja, vi har haft vores egen lille snak .. lol den oprindelige plakat har faktisk ikke sagt noget siden oprindelige indlæg .. haha ..
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | stald | Windows-operativsystemer | 6 | 21. mar 2009 08:54 |
| Opdatering til Service Pack 3 Fra Service Pack 1 | ralphp | Windows-operativsystemer | 4 | 2 marts 2009 14:28 |
| Største spild af penge nogensinde! | Jimmy Hat | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 12th Dec 2007 16:05 |
| Web-hosting-tjeneste til min website.I am søger en web-hosting-tjeneste, der tillader | zion9495 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 6. sep 2007 22:45 |
| Kundeservice | SageMother | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 9 juni 2007 12:50 |
| Thread Tools | |
| |