![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jätepolitiikan Ink Absorber minun Canon PIXMA MP170 on täynnä. Olen puhunut Canon jotka sanovat minun pitäisi ottaa yhteyttä Canon Service Agent. Palvelun agentti kertoo minulle, että vaadittavat osa ei ole enää saatavilla, mutta ne keräävät koneeni, tarkastella sitä ja lähetä minulle refurbished sama malli noin £ 65. Joka ei ole idiootti, aion ostaa uuden tulostimen mutta Haluaisin on mentävä puhdistus vanhan itseäni. Voiko joku kertoa minulle, että yksinkertaisella toimenpiteellä & yksi kerrallaan, miten fyysisesti käyttää vanha säiliö? Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on katsoa ohjeet (tai etsiä PDF online) mahdollisuudet ovat Theres diagrammi, missä kaikki on. Ollie.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen sitä mieltä, että luultavasti juuri parhaiten saada uuden tulostimen, koska olen ollut vilkaista Googlen kautta, eikä se näyttää ei mitään, ja tulostimet eivät kustannukset että paljon enää joka tapauksessa, jos et tarvitse sitä olla super laatua (proffesional tulosteita) tai jotain muuta erityistä.
| |||
| |||
| Quote:
Quote:
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| jaa, kai, ja jos tietokone valmis ottamaan sen lisäksi riisipelloilla, se on todennäköisesti sama vähän kehto kuten osa, jossa istua ja värikasetit, joten jos sinusta tuntuu, kuin se mene sukeltaa siellä kanssa ruuvimeisselin. |
|
| |||
| |||
| Ja varustettu vanhat vaatteet ... En aio mennä yksityiskohtiin .. mutta antaa vain yhdistää sanat "Tärkeää yö" ja "sotkuinen painoväri" ...
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Yea, kulumisrajat vanhoja liinoja, käsineet, naamio, ja sanomalehtien yli kaiken mailin säteellä. Ok, that's exadurating hieman, mutta tiedämme, että tulostimen muste ei tule pois mitään hyvin helposti. |
|
| |||
| |||
| A mailin säteellä .. pyhä ---- .. thats yksi biiig tasainen Kiinteistökohde Paddy muka omistaa ..
|
| |||
| |||
ok, nyt takaisin aiheeseen ... |
|
| |||
| |||
joo, olemme omaa vähän jutella .. lol alkuperäinen juliste ei ole itse sanonut mitään, koska alkuperäinen teksti .. haha ..
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows XP Service Pack 2 Service Pack 1 | shed | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 21. Maaliskuu 2009 08:54 |
| Päivittäminen Service Pack 3 From Service Pack 1 | ralphp | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 2. Maaliskuu 2009 14:28 |
| Biggest tuhlausta koskaan! | Jimmy Hat | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 8 | 12. Joulukuu 2007 16:05 |
| Web hosting-palvelun minun website.I Etsin web hosting-palvelu, joka mahdollistaa | zion9495 | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 6. Sep 2007 22:45 |
| Asiakaspalvelu | SageMother | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 9. Jun 2007 12:50 |
| Thread Tools | |
| |