mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Afvalinkt Absorber behoeften dienst

Reply

Thread Tools
Old 21e sep 2008, 00:29
Nieuw Lid Fractie

Default Afvalinkt Absorber behoeften dienst

De afvalinkt Absorber in mijn Canon Pixma MP170 is vol. Ik heb gesproken met Canon, die zeggen dat ik contact op te nemen met een Canon Service Agent. De Service Agent vertelt me dat het verplicht onderdeel is niet langer beschikbaar, maar zij zullen mijn machine, onderzoeken en stuur me een gerenoveerd identiek model voor ongeveer £ 65. Die geen idioot, ik koop een nieuwe printer, maar ik wil graag een keer op het reinigen van de oude mezelf. Kan iemand mij aub vertellen, en in eenvoudige stappen een voor een, hoe fysiek toegang tot de oude tank? Bedankt.
Old 4 okt 2008, 13:51
Donor Groep

Als u een kijkje in de handleiding (of zoeken naar een PDF-online) kans theres een diagram van de plaats waar alles is.

Ollie.

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 4 okt 2008, 14:17
Donor Groep

Ik denk dat je waarschijnlijk gewoon het beste om een nieuwe printer, zoals ik heb een snelle blik via Google, en het ziet er niet uit als er iets is, en printers niet veel meer kosten die hoe dan ook, tenzij je het nodig hebt om super kwaliteit (professionele afdrukken) of iets anders speciaals.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 4 okt 2008, 14:23
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paddy101 View Post
Die geen idioot, ik koop een nieuwe printer, maar ik wil graag een keer op het reinigen van de oude mezelf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thingie2 View Post
Ik denk dat je waarschijnlijk gewoon het beste om een nieuwe printer
Zoals in de oorspronkelijke vraag Paddy is (en nu waarschijnlijk) om een nieuwe printer, wilde dit oplossen een maximaal.
Old 4 okt 2008, 14:29
Donor Groep

yea, denk ik, en als je bereid om het uit elkaar rijstvelden, het is waarschijnlijk in de zelfde kleine wieg als onderdeel waar u zitten de inktpatronen, ja, als je wilt gaan duiken daar met een schroevendraaier.
Old 4 okt 2008, 14:35
Donor Groep

En uitgerust met oude kleren ...

Ik zal niet verder in detail te treden .. maar kunt gewoon het combineren van de woorden "Belangrijke nacht" en "Messy Printing Ink" ...
Old 4 okt 2008, 14:41
Donor Groep

Yea, slijtagegrenzen oude kleding, handschoenen, masker, en de krant meer dan alles in een straal van mijl. Ok, dat is exadurating een beetje, maar net weten dat de printer inkt zal niet komen uit iets heel gemakkelijk.
Old 4 okt 2008, 14:44
Donor Groep

Een mijl straal .. ---- heilige .. thats een biiig platte landgoed Paddy zogenaamd bezit ..
Old 4 okt 2008, 15:02
Donor Groep

ok, nu terug op topic ...
Old 4 okt 2008, 15:05
Donor Groep

Ja, we hebben met onze eigen kleine pruttelen .. lol de originele poster niet daadwerkelijk iets gezegd sinds originele post .. haha ..

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.