![]() |
|
| |||
| |||
| De afvalinkt Absorber in mijn Canon Pixma MP170 is vol. Ik heb gesproken met Canon, die zeggen dat ik contact op te nemen met een Canon Service Agent. De Service Agent vertelt me dat het verplicht onderdeel is niet langer beschikbaar, maar zij zullen mijn machine, onderzoeken en stuur me een gerenoveerd identiek model voor ongeveer £ 65. Die geen idioot, ik koop een nieuwe printer, maar ik wil graag een keer op het reinigen van de oude mezelf. Kan iemand mij aub vertellen, en in eenvoudige stappen een voor een, hoe fysiek toegang tot de oude tank? Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u een kijkje in de handleiding (of zoeken naar een PDF-online) kans theres een diagram van de plaats waar alles is. Ollie.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat je waarschijnlijk gewoon het beste om een nieuwe printer, zoals ik heb een snelle blik via Google, en het ziet er niet uit als er iets is, en printers niet veel meer kosten die hoe dan ook, tenzij je het nodig hebt om super kwaliteit (professionele afdrukken) of iets anders speciaals.
| |||
| |||
| Citaat:
Citaat:
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| yea, denk ik, en als je bereid om het uit elkaar rijstvelden, het is waarschijnlijk in de zelfde kleine wieg als onderdeel waar u zitten de inktpatronen, ja, als je wilt gaan duiken daar met een schroevendraaier. |
|
| |||
| |||
| En uitgerust met oude kleren ... Ik zal niet verder in detail te treden .. maar kunt gewoon het combineren van de woorden "Belangrijke nacht" en "Messy Printing Ink" ...
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Yea, slijtagegrenzen oude kleding, handschoenen, masker, en de krant meer dan alles in een straal van mijl. Ok, dat is exadurating een beetje, maar net weten dat de printer inkt zal niet komen uit iets heel gemakkelijk. |
|
| |||
| |||
| Een mijl straal .. ---- heilige .. thats een biiig platte landgoed Paddy zogenaamd bezit ..
|
| |||
| |||
ok, nu terug op topic ... |
|
| |||
| |||
Ja, we hebben met onze eigen kleine pruttelen .. lol de originele poster niet daadwerkelijk iets gezegd sinds originele post .. haha ..