mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Avfall Ink Absorber trenger service

Reply

Thread Tools
Old 21. sep 2008, 00:29
New Member Group

Default Avfall Ink Absorber trenger service

The Waste Ink Absorber i mitt Canon Pixma MP170 er fullt. Jeg har snakket med Canon som sier jeg bør kontakte en Canon Service Agent. Tjenesten Agent sier at det kreves en del er ikke lenger tilgjengelig, men de vil samle inn min maskin, undersøke det og send meg en refurbished identisk modell for ca £ 65. Ikke er en idiot, jeg skal kjøpe en ny skriver, men jeg vil gjerne ha en gå på rengjøring den gamle selv. Kan noen vennligst fortell meg, i enkle trinn og en om gangen, hvordan fysisk tilgang til den gamle tanken? Takk.
Old 4 oktober 2008, 13:51
Donor Group

Har du en titt i bruksanvisningen (eller søk etter en PDF online) sjansene er Theres et diagram hvor alt er.

Ollie.
Old 4 oktober 2008, 14:17
Donor Group

Jeg tror det nok bare best å få en ny skriver, som jeg har hatt en rask titt gjennom Google, og det ser ikke ut til at det er noe, og skrivere ikke koste så mye lenger likevel, med mindre du trenger det til være super kvalitet (profesjonelt utskrifter) eller noe annet spesielt.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 4 oktober 2008, 14:23
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Paddy101 View Post
Ikke er en idiot, jeg skal kjøpe en ny skriver, men jeg vil gjerne ha en gå på rengjøring den gamle selv.
Sitat:
Originally Posted by thingie2 View Post
Jeg tror det nok bare best å få en ny skriver
Som i opprinnelige spørsmålet Paddy er (og nå trolig har) får en ny skriver, ville bare fikse dette en opp til.
Old 4 oktober 2008, 14:29
Donor Group

Det stemmer, antar jeg, og hvis du villig til å ta den fra hverandre Paddy, er det antagelig i samme liten vugge som del hvor du sitter på blekkpatroner, så hvis du føler at det går delving der med en skrutrekker.
Old 4 oktober 2008, 14:35
Donor Group

Og utstyrt med gamle klær ...

Jeg vil ikke gå i detaljer .. men kan bare kombinere ordene "Viktig natt" og "rotete Printing Ink" ...
Old 4 oktober 2008, 14:41
Donor Group

Det stemmer, slitasje gamle kluter, hansker, maske, og aviser over alt i en mile radius. Ok, det er exadurating litt, men bare vet at skriveren blekk ikke kommer av noe veldig enkelt.
Old 4 oktober 2008, 14:44
Donor Group

En mile radius .. hellig ---- .. dvs en biiig flat eiendom Paddy ha eier ..
Old 4 oktober 2008, 15:02
Donor Group

ok, nå er tilbake på emnet ...
Old 4 oktober 2008, 15:05
Donor Group

Ja, vi har hatt vår egen lille natter .. lol den opprinnelige plakat har faktisk ikke sagt noe siden opprinnelige innlegget .. haha ..

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 skur Windows-operativsystemer 6 21 mars 2009 08:54
Oppdatering til Service Pack 3 Fra Service Pack 1 ralphp Windows-operativsystemer 4 2 mars 2009 14:28
Største sløsing med penger noensinne! Jimmy Hat Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 8 12 desember 2007 16:05
Web vertstjeneste for min website.I am leter etter en webvert som tillater zion9495 Web Design, hosting & SEO 1 6te sep 2007 22:45
Kundeservice SageMother Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 9 juni 2007 12:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.