![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har installeret Logitech Quickcam Pro 5000 på min pc. Alt er ok, indtil jeg genstarter min pc, er det ikke registrerer web cam (ikke i Enhedshåndtering enten), medmindre jeg afmonterer det fra usb og sætte det ind, jeg kører XP SP2. Hvad skal jeg gør forkert? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad OS du bruger? forsøge Logitech hjemmeside for en opdateret driver måske
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg bruger Windows XP SP2. Jeg forsøgte at få nyeste opdatering, samme problem. Jeg har haft et problem med integreret skærmkort, kan dette have noget at gøre med det? |
|
| |||
| |||
| Jeg tvivler på det sin blot, at computeren ikke genkender dit cam hvis dens venstre sluttet syge skal have en surf for ya kammerat
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Ok tak mrdaveyk! |