![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg installerte Logitech Quickcam Pro 5000 på min PC. Alt er i orden før jeg starter PCen, betyr det ikke oppdage web cam (ikke i Enhetsbehandling enten) hvis jeg kobler den fra usb og sett den tilbake i. Jeg kjører XP SP2. Hva gjør jeg galt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det OS du bruker? prøv Logitech nettside for en oppdatert driver kanskje
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg bruker Windows XP SP2. Jeg prøvde å få siste oppdatering, samme problemet. Jeg har hatt et problem med det integrerte skjermkortet, kan det ha noe å gjøre med den? |
|
| |||
| |||
| Jeg tviler på det det bare at datamaskinen ikke gjenkjenner cam hvis venstre plugget i syke må ha en surfe for ya kompisen
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Ok takk mrdaveyk! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Gateway støvel opp problemet - Nei TPM eller TPM har problem | rajank | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 17 juni 2009 22:35 |
| Er dette en ISP eller ruter problem (muligens enda et modem problem?) | amyreaney | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 10 juni 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |