![]() |
|
| |||
| |||
| Jag installerade Logitech QuickCam Pro 5000 på min dator. Allt är ok tills jag startar min pc, inte upptäcka web cam (inte i Enhetshanteraren antingen) om jag inte ta loss den från usb och stoppa tillbaka den i. Jag kör XP SP2. Vad gör jag för fel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det operativsystem du använder? Försök Logitech hemsida för en uppdaterad drivrutin kanske
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jag använder Windows XP SP2. Jag försökte få senaste uppdateringen, samma problem. Jag har haft problem med integrerat grafikkort, kan det ha något att göra med den? |
|
| |||
| |||
| Jag tvivlar på det det bara att datorn inte erkänna din cam om vänster inkopplad ill ha en surf för dig kompis
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Ok tack mrdaveyk! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Gateway starta upp problemet - Nej TPM eller TPM har problem | rajank | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 17 juni 2009 22:35 |
| Är detta en ISP eller en router problem (kanske till och med ett modem problem?) | amyreaney | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 10 juni 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |