![]() |
|
| |||
| |||
| Jag hittade en oanvänd web-cam i mitt hus och tänkte oj skulle lika gärna kunna koppla den till min dator. men det har ingen disk för förare / mjukvara etc, så jag trodde jag skulle nog kunna hämta info på nätet, men märkte att det inte är ett företag insignier på det alls, såg hela sak, inte en ledtråd till vad det skulle kunna vara. några idéer om att försöka ta reda på vad det är? i'v försökt: det "DirectX diagnostikverktyg" (typ dxdiag "i kör), men det hjälper inte. i'v också gjort samma sak med olika bitar av programvara dvs Neros "infotool". Jag vet inte riktigt vad mer att göra för att ta reda på det. några förslag? all hjälp uppskattas. rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med webbkameror du ganska fyllda med någon förare, de är inte allmänna.
| |||
| |||
| antar att jag har för att söka efter en disk eller köpa en, de är inte att expencive. tack |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Okänt rootkit? | Nikronius | Virus, spionprogram och säkerhet | 10 | 3:e sep 2008 09:43 |
| Okänt Service | Mooseknuckle | Windows-operativsystem | 3 | 12 juni 2008 09:16 |
| Okänt problem | twiggs396 | General Hardware Chat | 11 | 10 april 2008 09:28 |
| Okänt PCI Device | user1987 | Multimedia & Codecs | 17 | 29 mars 2008 09:37 |
| Okänt CPU-Fläkt | Blazing933 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 28 oktober 2007 09:19 |
| Thread Tools | |
| |