![]() |
|
| |||
| |||
| Hej der Jeg har lige købt en Acer stræbe 7720 laptop med en integreret webcam. Webkameraet ser ud til at køre, jeg kan se mig selv på skærmen og tager stadig photoes af billedet. Når jeg slutte på nettet kan jeg se og høre den anden person, men de kan kun høre mig, men ikke se mig. Det sker med alle tilslutninger. Kan nogen hjælpe eller gør maskinen er nødt til at gå tilbage. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forventer, du har brug for at opdatere dine drivere. Du kan hente den nyeste driver fra her. ftp://ftp.work.acer-euro.com/noteboo...tax32x64XP.zip Når først det er hentet skal du udpakke den. Højreklik på det og klikke på Pak filer Følge op med udvinding guiden. Udvinder det til skrivebordet vil være fint. Når du har ekstraheres det klik på den mappe, der åbnes. Det kaldes Chicony Klik derefter på den mappe, der siger V5.7.31.400C_WHQL Klik derefter på AcerCrystalEyeWebcamVideoClassCam_v5-7-31-400-1-0.exe Hvis den beder om en genstart ved afslutningen af installationen, gør det muligt. Forhåbentlig, der burde få det fungerer. Skriv tilbage på resultaterne.
|
| |||
| |||
| Hej der Serverguy har foretaget dine instruktioner og webcam virker fint tak for din hjælp. skulle man tro, at når du køber en ny maskine, at bilister vil blive oprettet, således at tingene rent faktisk fungerer (dette er tungen i kinden jeg ikke at jeg er naiv) Tak igen spuddy |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer. Jeg er enig, fabrikanter kunne installere opdaterede drivere. Eller, i mangel heraf, gør det nemt at finde de korrekte drivere, når du er nødt til at opgradere. Grunden til, at jeg tog et stykke tid at komme tilbage til dig, var, at jeg var nødt til at email Acer Technical Support at spørge, hvad den korrekte version af førerne var til din laptop. De havde fire forskellige dem til rådighed med ingen oplysninger om, hvad der var for hvad.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Mange tak Jeg virkelig sætter pris på det arbejde du lægger i for mig. Jeg skulle have haft nous til at kontakte Acer mig. Mind dig Jeg er en 67 år gammel sølv server og min hjerne gør ikke arbejde, hurtigt. endnu en gang tak Spuddy ![]() ![]() |