![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi Olen juuri ostanut Acer Aspire 7720 kannettava tietokone, joissa on integroitu webkamera. Webbikamera näyttää toimivan, näen itseni ruudulla ja ottaa vielä photoes siitä kuvasta. Kun muodostat annetun netto voin nähdä ja kuulla toinen henkilö, mutta ne voivat vain kuulla minua, mutta ei näe minua. Tämä tapahtuu kaikki liitännät. Voiko kukaan auttaa vai onko kone mennä takaisin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Odotan, sinun on päivitettävä kuljettajat. Lataa uusin ohjain täällä. ftp://ftp.work.acer-euro.com/noteboo...tax32x64XP.zip Kun se on ladattu, sinun on purettava. Napsauta hiiren kakkospainikkeella ja valitse Tiedostojen purkaminen Seuraa läpi uuttamisvaiheesta ohjatun. Uuttamiseksi se työpöydälle tulee olla kunnossa. Kun olet uutetaan se klikkaa kansio avataan. Sitä kutsutaan Chicony Sitten kansio, jossa lukee V5.7.31.400C_WHQL Sitten AcerCrystalEyeWebcamVideoClassCam_v5-7-31-400-1-0.exe Jos se vaatii uudelleenkäynnistyksen lopussa asennusta, anna sen tehdä niin. Toivottavasti, että pitäisi saada se toimimaan. Post takaisin tuloksia.
|
| |||
| |||
| Moi Serverguy teetettävä ohjeitanne ja webbikameran työskentelee hieno kiitos apua. Luulisi, että kun ostat uuden koneen, että kuljettajat olisivat perustaa niin, että asiat todella työtä (tämä on piloillaan i mitään, että olen parhaillaan naiivi) Kiitos jälleen spuddy |
|
| |||
| |||
| Ei ongelmia. Olen samaa mieltä, valmistajat voivat asentaa ajantasaisia kuljettajia. Tai, sen puuttuessa, on helppo löytää oikea kuljettajien kun olet päivittää. Syynä otin hetken päästä takaisin sinulla oli, että olin sähköpostin Acer Tekninen tuki kysyä mitä oikea versio, kuljettajat olivat kannettavan tietokoneen. Ne oli neljä erilaista saatavilla ei ole tietoa siitä, mitä mistäkin.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kiitoksia Olen todella arvostaa sitä työtä, olet ottanut minua. Minun olisi pitänyt oli nous yhteyttä acer itseäni. Huomatkaa Olen 67-vuotias hopea palvelimeen ja minun aivot doesnt työn nopeasti. jälleen kerran, kiitos Spuddy ![]() ![]() |