![]() |
|
| |||
| |||
| Hi there Ik heb net gekocht een Acer Aspire 7720 laptop met een geïntegreerde webcam. De webcam lijkt te werken, ik zie mezelf op het scherm en neemt nog steeds photoes van de afbeelding. Toen ik aansluiten op het net kan ik zien en horen van de andere persoon, maar ze kunnen alleen me horen, maar niet zie ik. Dit gebeurt met alle verbindingen. Kan iemand helpen of is de machine hebben om terug te gaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik verwacht dat u nodig hebt om uw chauffeurs. Download de nieuwste stuurprogramma vanaf hier. ftp://ftp.work.acer-euro.com/noteboo...tax32x64XP.zip Zodra zij heeft gedownload moet je uitpakken. Klik met de rechtermuisknop op en klik op Uittreksel Files Volg via de extractiestap wizard. Winning van het naar het bureaublad worden geldboete. Zodra u hebt uitgepakt een klik op de map die geopend. Het heet Chicony Klik vervolgens op de map die zegt V5.7.31.400C_WHQL Klik vervolgens op AcerCrystalEyeWebcamVideoClassCam_v5-7-31-400-1-0.exe Als hij vraagt om een herstart aan het einde van het installatie proces, laat het dan doen. Hopelijk krijgen zij die moeten werken. Post terug op de resultaten.
|
| |||
| |||
| Hi there Serverguy hebben uitgevoerd uw instructies en de webcam werkt prima bedankt voor je hulp. je zou denken dat wanneer je een nieuwe machine die de chauffeurs zou worden opgezet, zodat dingen daadwerkelijk werken (dit is de tong in de wang ik niet dat ik naïef ben) Nogmaals bedankt spuddy |
|
| |||
| |||
| Geen problemen. Ik ben het ermee eens, de fabrikanten kunnen installeren up-to-date drivers. Of, bij gebreke daarvan, maken het eenvoudig om de juiste stuurprogramma's wanneer u om te upgraden. De reden heb ik een tijdje weer terug naar u was dat ik moest email Acer Technische ondersteuning om te vragen wat de juiste versie van de stuurprogramma's zijn voor uw laptop. Zij hadden vier verschillende zijn beschikbaar met geen informatie over wat er voor wat.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hartelijk dank Ik waardeer het werk dat u in voor mij. Ik zou hebben gehad de nous contact acer mezelf. Let wel ik ben een 67 jaar oude zilveren server en mijn hersenen doesnt werk dat snel. nogmaals dank Spuddy ![]() ![]() |