![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, ik kocht een webcam en de "on air light" is echt annoing naar me. Is er een manier om het "op lucht-light"? dit is mijn webcam http://www.labtec.com/index.cfm/gear ..., contentid = 675 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo Seba
| |||
| |||
| Ik heb instructies maar didnt gevonden anythink nuttig binnen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou denken dat het licht is vastgesteld op, enige haalbare optie is om het op.
| |||
| |||
| U kunt de nok van het systeem, hardware en beheer mogelijk maken wanneer u dat moet de oplossing van de problem.If ik niet dan haal en replug alleen wanneer u nodig heeft. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Logitech Webcam Probleem | DonnyTEN | Digital Imaging & Printers | 0 | 23 mei 2009 09:16 |
| HP Pavilion 6700 Webcam Probleem met Vista OS | leosar | Digital Imaging & Printers | 4 | 13 apr 2009 16:15 |
| Geïntegreerde webcam probleem | jimbeam | Digital Imaging & Printers | 2 | 19 mei 2008 06:49 |
| Webcam? | cheesewheels99 | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 3 januari 2008 18:47 |
| Best Webcam kopen? | themaninblack1963 | Digital Imaging & Printers | 6 | 28 dec 2007 05:11 |
| Thread Tools | |
| |