![]() |
|
| |||
| |||
| hvad der er vigtigt at huske på, samtidig med at vælge en digital kamera? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil læse nogle anmeldelser på kameraer i dit budget, masser tilgængelige online.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| stevesdigicams er en god gennemgang site .... mest populære modeller vil blive vist her.
Hvis du er en komplet newbie ...... se ud for megapixel og optisk zoom. Jo højere megapixel, jo bedre kvalitet, især udskrive store udskrifter. Optisk zoom er mekanisk zoom, digital zoom firmware / software-drevet, og ikke den samme kvalitet. Faktisk disse dage, nogen cmera uden et minimum af 3 X optisk zoom, bør undgås. Det er svært at anbefale et kamera, som der er så mange faktorer at overveje. Hvis du giver os lidt mere info, såsom hvad man skal bruge det til, om du ønsker en kompakt eller standardstørrelse og et groft budget, kan vi sandsynligvis punkt dig på et par stykker. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Ill siger dette, medmindre du planlægger at udskrive plakat størrelse billeder, du ikke får brug for noget større end 5-7mp. MP har intet at gøre med kvaliteten af billedet. Alt det betyder, er, hvordan store af billede, du kan gøre. Jeg har en ældre kamera Thats kun 2.1mp & det virker fantastisk! Hvis du bare på udkig efter en bøde punkt og skyde kameraet til at tage på ferie og derefter haste hjem for at se dine billeder på din computer, så vil jeg foreslå en af Sony cybershots linje. Heres en for sælger ingen forsendelsesomkostninger og et hukommelseskort store nok til at rumme 1.200 billeder! |
|
| |||
| |||
| Opkoeb mærkenavn kameraer, og hvad mærke er den højeste kvalitet, vil afgøre, hvor længe kameraet er at gå til sidste dig. Må tage i betragtning, men frekvensen af teknologiske gennembrud i digital billedbehandling. Det ændrer temmelig ofte. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil holde fast i mærkenavne Den bedste digitale kamera er en, der vil suite dine behov. Er du efter en lille lomme størrelse kamera eller en større en. Der er mange forskellige spørgsmål, du skal spørge dig selv, når du vælger et kamera |
|
| |||
| |||
| Obviosly der er en masse at se på, når de køber et produkt. Især på det teknologiske område henviser breathroughs og opgraderinger er næsten automatisk og kameraet, du køber i dag er forældet i går LOL. Følgende er, hvad jeg ville se på personligt: -meagapixel (hvis du ikke udskrives billeder over 5x7 eller endog 7x11) ikke behov for højere derefter en 8. -zoom (der er digitalt og optisk) -optisk zoom (I'll sætte dette simpelthen) optisk zoom objektivet faktisk zoome ind på stedet. Du mister ingen klarhed eller løsning, når du bruger optiske zoom. -digital zoom er kameraet blæser op billedet gør du synes tættere men du mister klarhed og beslutning på denne måde, jo mere digital zoom du bruger mere pixelated og kornet billedet vil se ud. Når man skal vurdere størrelsen af zoom, du har brug for, overveje at anvende dette kamera. Vil det blive brugt til sportsbegivenheder, spil, jagt, eller måske bare indeni. Zoom aldrig gør ondt, så det er en personlig præference så vidt zoom går. Den sidste thig jeg ser på, er brand. Brand betyder alt. Jeg personligt tror, Canon og Sony er nummer 1 & 2. Jeg tror, de er fremstillet til sidste phsically samt bevare produktets klogt. Der er mange funktioner til et kamera derfor de tre jeg nævnte, er minimal i en vis forstand. Ligesom en tidligere plakaten havde erklæret. "Der er en masse nyttige ressourcer on-line" Hope this helps Rick |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Skal jeg købe en Canon 450d digital SLR kamera | AtWittsEnd | Digital Imaging & Printere | 1 | 28 november 2008 10:39 |
| Hvad digitalkamera? Jeg får et nyt digitalt kamera | Marian M | Digital Imaging & Printere | 2 | 21. nov 2008 07:49 |
| Bedste digitale kamera til at købe? | Ashley S | Digital Imaging & Printere | 3 | 21. nov 2008 01:01 |
| Digital kamera ikke afsløres ved laptop | dfr200764 | Digital Imaging & Printere | 3 | 7 oktober 2008 11:33 |
| Bedste digitale kameraer - søger digitalkamera til PC brug | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 21. okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |