![]() |
|
| |||
| |||
| wat is belangrijk om in gedachten te houden bij het kiezen van een digitale fotocamera? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik lees een aantal reviews over camera's in uw budget, veel online beschikbaar.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| stevesdigicams is een goede review site .... populairste modellen worden hier weergegeven.
Als je een complete newbie ...... Kijk uit voor megapixels en optische zoom. Hoe hoger de megapixels, hoe beter de kwaliteit, vooral het printen van grote prenten. Optische zoom is mechanische zoom, terwijl de digitale zoom is de firmware / software-gedreven en niet dezelfde kwaliteit. In feite deze dagen, elke cmera zonder een minimum van 3 x optische zoom, moet worden vermeden. Het is moeilijk aan te bevelen een camera, want er zijn zoveel factoren te overwegen. Als u ons een beetje meer info, zoals wat je gaat gebruiken voor, of u wilt een compact of met standaard afmetingen en een ruwe begroting, kunnen we waarschijnlijk dat u op een paar te noemen. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Ziek zeg dit, tenzij youre planning te drukken poster formaat beelden, you dont ooit iets nodig hebt van meer dan 5-7mp. MP heeft niets te maken met de kwaliteit van het beeld. Al deze middelen is hoe groot de foto die je kunt maken. Ik heb een oudere camera thats alleen 2.1mp & het werkt geweldig! Als je gewoon op zoek naar een prima point & shoot camera te nemen op vakantie en dan rush thuis om je foto's op uw computer, dan stel ik voor een van de Sony cybershots lijn. Heres een voor verkopen geen verzendkosten en een geheugenkaart groot genoeg is om 1200 foto's! |
|
| |||
| |||
| Kopen in merknaam camera's, en wat het merk is de hoogste kwaliteit, zal bepalen hoe lang de camera gaat u naar de laatste. Doen in aanmerking nemen, maar de frequentie van de technologische doorbraken op het gebied van digitale beeldvorming. Het verandert nogal vaak. |
|
| |||
| |||
| Ik wil vasthouden aan merknamen De beste digitale camera is een suite die uw behoeften. Bent u na een kleine pocket formaat camera of een groter exemplaar. Er zijn veel verschillende vragen die u nodig hebt om jezelf bij het kiezen van een camera |
|
| |||
| |||
| Obviosly er is veel om naar te kijken bij het kopen van een product. Vooral in het gebied van de technologie dat breathroughs en upgrades zijn bijna automatisch en de camera die u koopt vandaag is verouderd gisteren LOL. Het volgende is wat ik zou er persoonlijk op: -meagapixel (indien u niet afdrukken van foto's over 5x7 of zelfs 7x11) geen behoefte aan hoger dan een 8. -zoom (er is digitaal en optisch) -optische zoom (ik zet dit gewoon) optische zoom is de lens daadwerkelijk in te zoomen op te merken. U verliest geen duidelijkheid of de resolutie bij het gebruik van optische zoom. digitale zoom is de camera het opblazen van het beeld waardoor je lijkt dichter, maar je verliest de duidelijkheid en de resolutie die manier, hoe meer digitale zoom je gebruik maken van de meer korrelig en korrelig het beeld eruit ziet. Bij het overwegen van het bedrag van de zoom je nodig hebt, overweeg dan het gebruik van deze camera. Zal het worden gebruikt voor sportevenementen, spelletjes, jacht, of misschien net binnen. Zoom nooit geen kwaad dus het is een persoonlijke voorkeur zoveel zoom gaat. De laatste thig ik kijken is merk. Brand betekent alles. Persoonlijk denk ik dat Canon en Sony zijn nummer 1 & 2. Ik denk dat ze zijn vervaardigd naar laatste phsically alsmede handhaven product verstandig. Er zijn vele mogelijkheden voor een camera dan de drie die ik noemde zijn minimaal in een zin. Zoals een vorige poster had verklaard. "Er is veel nuttige middelen on-line" Hope this helps Rick |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Moet ik kopen een Canon 450 quinquies digitale SLR camera | AtWittsEnd | Digital Imaging & Printers | 1 | 28 nov 2008 10:39 |
| Welke digitale camera? Ik krijg een nieuwe digitale camera | Marian M | Digital Imaging & Printers | 2 | 21 nov 2008 07:49 |
| Beste digitale camera te kopen? | Ashley S | Digital Imaging & Printers | 3 | 21 nov 2008 01:01 |
| Digitale camera niet herkend door de laptop | dfr200764 | Digital Imaging & Printers | 3 | 7th Oct 2008 11:33 |
| Beste digitale camera's - op zoek naar digitale camera voor PC-gebruik | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 3 | 21 okt 2006 09:57 |
| Thread Tools | |
| |