mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Hva digitale kameraet til å kjøpe?

Reply

Thread Tools
Old 21 november 2008, 15:30
New Member Group

Default Hva digitale kameraet til å kjøpe?

hva som er viktig å huske på når du velger en digital kameraet?
Old 21. Nov 2008, 15:37
Administrator Group

Jeg vil lese noen anmeldelser på kameraene i budsjettet, rikelig tilgjengelig online.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 Nov 2008, 05:09
Donor Group

stevesdigicams er en god vurdering området .... mest populære modellene vil bli listet her.

Hvis du er en komplett nybegynner ...... Se opp for megapiksler og optisk zoom.
Jo høyere megapiksler, jo bedre kvalitet, spesielt utskrift av store utskrifter.
Optisk zoom er mekanisk zoom, mens digital zoom er firmware / software drevet og ikke samme kvalitet. Faktisk i disse dager, noen cmera uten minimum 3 x optisk zoom, bør unngås.

Det er vanskelig å anbefale et kamera, som det er så mange faktorer å ta hensyn til.
Dersom du gir oss litt mer info, for eksempel hva du skal bruke det til, om du ønsker en kompakt eller standard størrelse og et grovt budsjett, kan vi trolig henvise deg til noen.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2 februar 2009, 10:12
Medlem Group

Ill si dette, med mindre du planlegger å skrive ut plakatstørrelse bilder du ikke trenger noe større enn 5-7mp. MP har ingenting å gjøre med kvaliteten på bildet. Alt det innebærer, er hvor stort på bildet du kan gjøre. Jeg har en eldre kamera dvs bare 2.1mp og det fungerer kjempebra! Hvis du bare leter etter et bra pek og skyt kamera til å ta på ferie og så jag hjemme for å se bildene dine på datamaskinen, så vil jeg foreslå noen av Sony cybershots linje. Heres en for selger ikke leveringskostnader og et minnekort stort nok til å holde 1200 pics!
Old 3 mars 2009, 22:51
New Member Group

Kjøpe i merkenavn kameraer, og hvilken merkevare er høyeste kvalitet, vil bestemme hvor lenge kameraet skal vare deg. Må ta hensyn til, men frekvensen av teknologi gjennombrudd i digital bildebehandling. Den endres ganske ofte.
Old 4de 2009 Mar, 12:29
New Member Group

Jeg vil holde fast med merkenavn

De beste digitale kameraet er en som vil suite behov. Er du etter en liten lomme størrelse kamera eller en større en.

Det er mange forskjellige spørsmål du må stille deg selv når du velger et kamera
Old 4de 2009 Mar, 14:56
Medlem Group

Obviosly det er mye å se på når du kjøper noe produkt. Spesielt i teknologi-feltet mens breathroughs og oppgraderinger er nesten automatisk og kameraet du kjøper i dag er utdatert igår LOL.

Følgende er hva jeg ville se på personlig:

-meagapixel (hvis du ikke skrive ut bildene over 5x7 eller 7x11) ikke behov for høyere deretter en 8.
-zoom (det er digital og optisk)
-optisk zoom (jeg skal sette dette bare) optisk zoom er objektivet faktisk zoome inn å se. Du mister ikke klarhet eller oppløsning ved bruk av optisk zoom.
-digital zoom er kameraet blåser opp bildet gjør du synes tettere men du mister klarhet og oppløsning på denne måten, jo mer digital zoom du bruker mer pixelated og kornete bildet skal se ut.

Når mengden zoom du må vurdere bruken av dette kameraet. Vil den bli brukt til sportsarrangementer, spill, jakt, eller kanskje bare innsiden. Zoom aldri vondt så det er en personlig preferanse så langt zoome går.

Den siste thig jeg ser på er merket. Brand betyr alt. Jeg personlig tror Canon og Sony er nummer 1 og 2. Jeg tror de er laget for å vare phsically samt vedlikeholde produktet klok.

Det er mange funksjoner som et kamera derfor de tre jeg nevnte er minimal i en forstand.

Som en tidligere poster hadde oppgitt. "det er mange nyttige ressurser on-line"

Håper dette hjelper

Rick
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Bør jeg kjøpe en Canon 450D digitalt speilrefleks kamera AtWittsEnd Digital Imaging & Skrivere 1 28 nov 2008 10:39
Hva Digital Camera? Jeg får et nytt digitalkamera Marian M Digital Imaging & Skrivere 2 21 nov 2008 07:49
Beste digitale kamera for å kjøpe? Ashley S Digital Imaging & Skrivere 3 21 nov 2008 01:01
Digitalkamera ikke oppdages av laptop dfr200764 Digital Imaging & Skrivere 3 7 oktober 2008 11:33
Best digitalkameraer - ser for digitalkamera for PC bruk Computer Spec General Hardware Chat 3 21 oktober 2006 09:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.