![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min all-in-one Lexmark printeren lige fordelt. Ved ikke hvorfor! Måske er det crap! Så jeg planlægger at købe en ny printer. Any suggestions? udkig efter et gennemsnit prissat en, fordi jeg ved theres ingen gratis frokost og for dyrt, kan være for meget for mig at håndtere trods den høje kvalitet. Også en printer ikke er for store i størrelse .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad laver du ønsker at udskrive på denne nye printer og hvilken form for kvalitet er du søger?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HP 6210 er en stor AIO printer.
|
| |||
| |||
| Budget - Mindre end £ 100 GBP max over £ 10 GBP & ideelle pris = £ 30 Anvendelser - Print docs (farve + sort / hvid) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Info Krævet alle i One Printers | Clive | Digital Imaging & Printere | 2 | 6. jun 2009 08:21 |
| Kan ikke udskrive til nogen af vores netværk printere | JohnJensen | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 31. maj 2009 21:24 |
| Hvordan blækprintere arbejde? | david09 | Digital Imaging & Printere | 2 | 20 marts 2009 13:22 |
| Printere ikke arbejder-USB Problem? | matthewforu | Digital Imaging & Printere | 1 | 26th May 2008 09:22 |
| Canon Printere | syderapple | Digital Imaging & Printere | 2 | 6. jan 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |