![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn all-in-one printer Lexmark net afgebroken. Weet niet waarom! Misschien is het onzin! Dus ik ben van plan om een nieuwe printer. Eventuele suggesties? op zoek naar een gemiddelde prijs, omdat ik weet theres no free lunch en het te duur is misschien te veel voor me te behandelen, ondanks het hoge kwaliteit. Ook een printer niet te groot in omvang .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat bent u van plan om af te drukken op deze nieuwe printer en welke kwaliteit je zoekt?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De HP 6210 is een groot AIO printer.
|
| |||
| |||
| Begroting - Minder dan £ 100 GBP max, meer dan £ 10 GBP & ideale prijs = £ 30 Gebruikt - Drukwerk docs (kleur + zwart / wit) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Info Vereiste Op All In One Printers | Clive | Digital Imaging & Printers | 2 | Van de 6 juni 2009 08:21 |
| Kan niet afdrukken naar een van ons netwerk printers | johndoe | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 31 mei 2009 21:24 |
| Inkjet printers Hoe werkt het? | david09 | Digital Imaging & Printers | 2 | 20 mrt 2009 13:22 |
| Printers niet werkende USB Probleem? | matthewforu | Digital Imaging & Printers | 1 | 26 jun 2008 09:22 |
| Canon Printers | syderapple | Digital Imaging & Printers | 2 | De 6 januari 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |