![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min alt-i-ett Lexmark skriveren bare brytes ned. Vet ikke hvorfor! Kanskje det er crap! Så jeg planlegger å kjøpe en ny skriver. Noen forslag? leter etter en gjennomsnittlig priset en fordi jeg vet Theres no gratis lunsj og dyrt, kan være for mye for meg å håndtere til tross for den høye kvaliteten. Også en skriver ikke for stor i størrelse .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva har du tenkt å skrive ut på denne nye skriver, og hva slags kvalitet du leter etter?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HP 6210 er en stor AIO skriver.
|
| |||
| |||
| Budget - Mindre enn £ 100 GBP maks, over £ 10 GBP & ideell pris = £ 30 Bruker - Print docs (farger + svart / hvitt) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Info kreves på Alt i ett-skrivere | Clive | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 6 juni 2009 08:21 |
| Kan ikke skrive til noen av våre nettverksskrivere | Johndoe | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 31 mai 2009 21:24 |
| Hvordan blekkskrivere arbeid? | david09 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 20 mars 2009 13:22 |
| Skrivere ikke-USB problem? | matthewforu | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 26 juni 2008 09:22 |
| Canon-skrivere | syderapple | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 6 januar 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |