![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min allt-i-ett Lexmark skrivare bara fördelat. Vet inte varför! Kanske det är skit! Så jag planerar att köpa en ny skrivare. Några förslag? letar efter ett genomsnittligt pris ett eftersom jag vet Theres ingen fri lunch och för dyrt kan vara för mycket för mig att hantera, trots det är hög kvalitet. Även en skrivare inte för stor i storlek .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad har du för avsikt att skriva ut på denna nya skrivare och vilken typ av kvalitet letar du efter?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HP 6210 är en stor AIO skrivaren.
|
| |||
| |||
| Budget - Mindre än £ 100 GBP max, över £ 10 pund & idealpris = £ 30 Använder - Print docs (färg + svart / vit) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Info krävs på Allt i Ett Skrivare | Clive | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 6 juni 2009 08:21 |
| Kan inte skriva till någon av våra nätverksskrivare | johndoe | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 31 maj 2009 21:24 |
| Hur bläckstråleskrivare Arbete? | david09 | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 20 mars 2009 13:22 |
| Skrivare fungerar inte-USB Problem? | matthewforu | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 26 juni 2008 09:22 |
| Canon Skrivare | syderapple | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 6 januari 2008 10:54 |
| Thread Tools | |
| |