vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

15.4''laajakuva seurata - miten sopeutua näyttö?

Reply

Thread Tools
Old 9 helmikuu 2008, 10:25
Rahoittajien ryhmän

Default 15.4''laajakuva seurata - miten sopeutua näyttö?

Hei

Ihmettelin, kuinka voit muuttaa asetuksia LED-näyttö päälle yksi tietokoneita? Se on käyttöjärjestelmä on Win Vista perus-ja monitori on LED-15.4''Laajakuva
(1280 X 880 Res.). Minusta on, että avattaessa ke sivu IE7 (tai jotain tästä asiasta) se doesnt sopii oikein sisällä näytön, usein vaikeuttaa klikkaa "X" oikeassa yläkulmassa sulkea, tai "-" vähentää sitä jne.

Mitä minun tulee tehdä, jotta www-sivun hieman pienempi sopivaksi terminaalin näyttöön?

kiitos
Old 9 helmikuu 2008, 11:10
Rahoittajien ryhmän

Default 15.4''laajakuva seurata - miten sopeutua näyttö?

etsi "-painiketta sivulla näytön, se automaattinen säätö

jos ei voi käyttää työpöydällä näytön ominaisuuksia, löydät tämän kautta oikeus napsauttamalla työpöytää

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Mitä ostaa? Tarvitsetko Widescreen Monitor for Dell Dimension 2400. Glen Randall Graphics Cards & Näytöt 7 7 marraskuu 2009 18:52
Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään mida Rautatavaran Chat 1 9th Jun 2009 15:05
19 "laajakuva vga lcd rafiki121 Graphics Cards & Näytöt 6 22. Jan 2008 01:00
Bf sarjaa laajakuva mrdaveyk PC & Console Gaming 1 3. Jan 2008 05:14
Milloin laajakuva saada laaja? Lexmark Graphics Cards & Näytöt 1 6. marraskuu 2007 13:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.