![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik vroeg me af hoe je de instellingen op een LED-beeldscherm op een van onze computers? Het OS is WIN Vista Basic en de monitor is een LED 15,4''Widescreen (1280 X 880 Res.). wat ik vind is dat bij het openen van een pagina op woensdag IE7 (of iets wat dat betreft) het doesnt past goed binnen het scherm, waardoor het vaak moeilijk om te klikken op de 'X' in de rechter bovenhoek te sluiten, of de '-' te verminderen, enz. Wat moet ik doen om de webpagina iets kleiner aan de terminal de display? bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kijken voor een "A"-knop aan de zijkant van uw monitor, het is een auto aanpassen zo niet zou kunnen gebruiken uw bureaublad weergeven eigenschappen, kunt u dit via rechts klikken op het bureaublad
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat te kopen? Noodzaak van een breedbeeld monitor voor een Dell Dimension 2400. | Glen Randall | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 7 november 2009 18:52 |
| Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat | Mida | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 9 juni 2009 15:05 |
| 19 "breedbeeld VGA LCD | rafiki121 | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 22 Jan 2008 01:00 |
| Bf serie in breedbeeld | mrdaveyk | PC & Gaming Console | 1 | De 3 januari 2008 05:14 |
| Wanneer gaat een breedbeeld krijgen tot ruim? | lexmark | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 6 nov 2007 13:08 |
| Thread Tools | |
| |