mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

15.4''widescreen-bildskärm - hur du justerar skärmen?

Reply

Thread Tools
Old 9 februari 2008, 10:25
Givargruppen

Hej

Jag undrar hur du justerar inställningarna på en LED-bildskärm på en av våra datorer? Det är OS är WIN Vista grundläggande och bildskärmen är en lysdiod 15,4''Widescreen
(1280 X 880 Res.). vad jag tycker är att när du öppnar en onsdag sidan om IE7 (eller vad som helst för den delen) Det spelar ingen passar i skärmen, som ofta gör det svårt att klicka på "X" i övre högra hörnet för att stänga den, eller "-" för att minska den etc.

Vad behöver jag göra för att göra webbsidan något mindre för att passa terminal display?

tack
Old 9 februari 2008, 11:10
Givargruppen

leta efter ett "A"-knappen på sidan av bildskärmen, dess en Autojustering

om det inte skulle kunna använda skrivbordet visas egenskaper kan du hitta detta genom att högerklicka på skrivbordet

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.