![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen tällä hetkellä rakentaa uuden tietokoneen ja i-kirjain kaivata suosituksia videokortit vaihtelevat 150 $ 300 $. Tietokoneen kanssa aion tehdä videoeditointia, musiikin äänittämisen ja pieni määrä pelaamista. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Whats muun spec sinun rakentaa? Mitä os käytät? Mitä päätöslauselma seurata?
|
| |||
| |||
| OS: Windows XP Pro Resoluutio: 1920 X 1200 Intel Quad Q6600 Äänikortti: Audiophile 192 Mobo: Luultavasti ABIT IP35 Pro LGA 775 Intel P35 ATX Intel Emolevy - Retail Case: Antec 900 Virtalähde: Antec True Power Trio TP3-650 ATX12V 650W virtalähde, jossa on kolme 12V Kiskot - Retail RAM: Patriot Extreme Performance 2GB (2 x 1 Gt) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model PDC22G6400LLK - Retail Tämä on mitä olen suunnittelu saamaan. Toistaiseksi. Olen edelleen epävarma joistakin asioista tai toisella. Kiitos |
|
| |||
| |||
| Windows XP Pro 1920X1200 Intel Quad Q6600 Audiophile 192 2GB Patriot RAM ABIT IP35 Pro LGA 775 Intel P35 ATX Intel Emolevy Antec 900 Antec True Power Trio 650Watt |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin, nicely spec'd rakentaa. En ole niin perehtynyt sivustojen puolella on lampi niin olen ollut tarkastella Newegg ja keksiä tämä. With postimaksu on edelleen talousarviossa. Kuten olet noteerataan olet vain tule pelaamista osan ajasta ajattelin noin Quadro sillä ne ovat omistautuneet kortteja CAD / video työstä, mutta voi peliä hetken mielijohteesta. Mutta budjetin et käy hyvin voimakas, mikä sinun on päätöslauselman näyttösi kun pelaamista. On oikeastaan vain yksi vaihtoehto ja thats että 8800GT kuin minä ei suositella alle 512 Mt RAM-muistia ja kortti on 1920x1200. Voit säästää rahaa ja saada 256MB versio (noin $ 80), mutta en suosittelisi tätä, sillä se pitää kortin takaisin, ja myös on, sitä enemmän muistia parempi olla rehellinen, kun on videoeditointia.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| näyttää hyvältä. Vaikka olin suunnittelu saamaan Patriot Extreme Performance DDR2 Ram ja tämän näyttösovittimen osoittaa DDR3 ... Siitä tulee ongelma? Veljeni tulee rakennetaan, joten voin tarkistaa hänen kanssaan mutta olen harvoin nähdä hänet niin i luku I'd kysyä. Kiitos:) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Getting uuden näytönohjaimen. | Coolyxxx | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 7. Joulukuu 2008 13:24 |
| Graphics Card | jimbo84 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 29th Oct 2008 08:44 |
| Ohje Grafiikkakortti ..... | CrazyAce | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10. Joulukuu 2007 00:33 |
| RIP näytönohjain | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 11. marraskuu 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |