![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är nu att bygga en ny dator och jag behöver rekommendationer om grafikkort från 150 $ till 300 $. Med datorn jag ska göra videoredigering, inspelning av musik och en liten mängd spel. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad resten av spec av din bygga? Vilket OS ska du köra? Vilken upplösning övervaka?
|
| |||
| |||
| OS: Windows XP Pro Upplösning: 1920 X 1200 Intel Quad Q6600 Ljudkort: Audiofil 192 Mobo: Antagligen ABIT IP35 Pro LGA 775 Intel P35 ATX Intel Motherboard - Retail Ärende: Antec 900 Strömförsörjning: Antec True Power Trio TP3-650 ATX12V 650W nätaggregat med Tre 12V Rails - Retail RAM: Patriot Extreme Performance 2 GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model PDC22G6400LLK - Retail Detta är vad jag planerar på att få. För nu. Jag är fortfarande tveksamma om vissa saker eller något annat. Tack |
|
| |||
| |||
| Windows XP Pro 1920X1200 Intel Quad Q6600 Audiofil 192 2GB Patriot RAM ABIT IP35 Pro LGA 775 Intel P35 ATX Intel Motherboard Antec 900 Antec True Power Trio 650Watt |
|
| |||
| |||
| Först och främst fint spec'd bygga. Jag är inte så bekant med platser på din sida av damm så har jag haft en titt på Newegg och komma med den här. Med porto det är fortfarande inom budget. När du har citerat du bara kommer att bli spelande några av Temne Jag tänkte på en Quadro dessa avsätts kort för CAD / video arbete, men kan spelet på ett infall. Men för din budget du inte kommer att få en mycket kraftfull ett, som du behöver på upplösningen på din bildskärm när spel. Det finns egentligen bara ett val och thats det 8800GT som jag skulle inte rekommendera mindre än 512 MB RAM-minne på ett kort på 1920x1200. Du skulle kunna spara lite pengar och få en 256-version (ca $ 80) men jag skulle inte rekommendera detta, eftersom det kommer att hålla kortet tillbaka och även den mer minne det bättre att vara ärlig när det gäller videoredigering.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ser bra ut. Även om jag tänkte på att få Patriot Extreme Performance DDR2 Ram och detta grafikkort visar DDR3 ... Är det här kommer att bli ett problem? Mina bröder kommer att bygga detta, så jag kan kolla med honom men jag sällan ser honom så jag siffran I'd be. Tack:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nya grafikkortet. | Coolyxxx | Grafikkort & Skärmar | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjälp med grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Skärmar | 1 | 10 december 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |