![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alle
Ive siddet læse anmeldelser dette sidste par uger, hvad gfx kort ville være bedst at opgradere til. Jeg har fundet nogle gode midterste række kort og lavbudget dem, der ville måske køre på denne res, men er der nogen ved med sikkerhed, hvis et kort vil køre med dette skærmbillede res på alle? Jeg har en 20 "TFT og kører de fleste spil på OK i vinduet mode med mit ATI HD2400pro Kortene thats tænker på at købe, er .... NVIDIA GeForce 8800 GTS 320MB PCIE NVIDIA GeForce 9600 GT 512MB GDDR3 PCI-E Nvidia GeForce 9500 GT 1 GB PCI-E Sapphire ATi Radeon HD 4670 512MB GDDR3 PCI-E Nogen mener, at noget af disse kort er ok for denne skærm res, jeg ved, at de vil være fint på en mindre størrelse res og ville køre de fleste spil, men jeg ville virkelig gerne køre min skærm i sin native res. Hilsen Mit system: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle vil være OK, men gemme 9600GT alle af dem er ikke særlig god. Gå til 4.850 eller 9800GT.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ditto
| |||
| |||
| Tak for svarene, gutter ![]() Jeg undlod at sige, om budgettet er i gang, disse kort er bare, en smule højere, end hvad jeg gerne vil bruge, men, ja, hvis jeg virkelig vil have et kort til at køre, at res, at der kun må være den dyrere dem. Jeg tror, al nødt til at gøre med 9600GT og køre det på min 17 "skærm i stedet, eller måske en lavere indstilling på 20 ' hilsen |
|
| |||
| |||
| I dunno. Normalt er den 9800GT er ret tæt i pris på 9600GT. LCD lavere res også kommer til at se forfærdeligt, hvis du kører en CRT det vil se meget bedre til ikke-hjemmehørende res.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Yep, det er også rigtigt kører 1280/1024 på en 20''widescreen vil se meget store faktisk, jeg har en 17 "crt skærm også, men at bruge det igen IDK ![]() Den 9800GT isnt for meget mere end det 9600GT, Det kan bare være en endnu bedre ide at bare vente og købe den i stedet Er også i jagten på en god PSU så godt, det var min grund til at vælge den 9600GT, og med denne ekstra £ 20 Jeg kunne udnyttes på en bedre psu en god 450W ene eller en ok 500w skal gøre arbejdet. Måske vil gå til 9800GT og bare få en ok 500w PSU til magten det Tak igen Carbon Hilsen |
|
| |||
| |||
| For PSU gå for Corsair 400W Det koster lidt under £ 40, men for £ 20 ikke du vil få en god PSU. |
|
| |||
| |||
| Citat:
400W ya sikker mand? er også kører en Q6600 og der bruger 115W, og 380W min for at 9600GT? Theres icute primærenheder, men der ren letvægt, hvis 400W er tilstrækkeligt, kunne jeg måske få en af dem, og måske at Corsair 400w 400W, jeg troede ville være et alt for lavt watt? hvis ikke jeg kan bare være i stand til at få en af disse gode 400w Tak Thingie |
|
| |||
| |||
| Det bør jo, det er ikke rearly i modsat, at spørgsmål (op til et punkt) Corsaren vil være meget bedre end en 20 £ 750W enhed f.eks. Det er det strømmen (ampere) på +12 V skinnerne, der betyder mest. |
|
| |||
| |||
| Den 9600GT tager ikke 380W. Et 4870X2 tager 350W.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |