![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaikki
Ive istunnon käsittelyssä arvion tässä viime viikkoina, mitä gfx kortti olisi paras päivittää. Olen löytänyt muutamia kivoja keskialueen kortit ja pienen budjetin ne, jotka olisi ehkä käyttää tässä vara, mutta kukaan ei tiedä varmasti, jos kortti on voimassa tällä näytöllä vara ollenkaan? Minulla on 20 "TFT ja sen käytössä useimmissa peleissä OK ikkunaan tilassa minun ATI HD2400pro Kortit thats ajattelen ostoa, on .... NVIDIA GeForce 8800 GTS 320MB PCIE NVIDIA GeForce 9600 GT 512MB DDR3 PCI-E NVIDIA GeForce 9500 GT 1GB PCI-E Sapphire ATI Radeon HD 4670 512MB GDDR3 PCI-E Kuka tahansa jokin yllämainituista kortit ovat ok tämän näytön res, tiedän, ne on vain sakon Pienempi koko res ja kulkisi useimmissa peleissä, mutta haluaisin todella ajaa minun näytössä sen natiivi res. Terveisin My System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki on OK, mutta tallentaa 9600GT kaikki niistä eivät ole kovin hyviä. Go for 4850 tai 9800GT.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ditto
| |||
| |||
| Kiitos vastauksista, kaverit ![]() En ole sanottavaa talousarvion olen käynnissä, nämä kortit ovat vain tad korkeampi kuin mitä haluaisin käyttää, mutta joo, jos haluan todella kortti suorittaa, että uusiutuvien energialähteiden, sen vain pitää olla kalliimmissa niistä. Mielestäni al täytyy tyytyä 9600GT ja ajaa se minun 17 "näyttö sijaan, tai ehkä vähemmän, jossa on 20" terveisin |
|
| |||
| |||
| En tiedä. Yleensä 9800GT on melko lähellä, joiden hinta 9600GT. LCD pienempi res on myös menossa katsomaan kauheaa, jos käytät CRT it'll näyttää paljon paremmin kuin syntyperäinen res.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Jep, tämä on myös totta käynnissä 1280/1024 on 20''laajakuva näyttää erittäin suuri todellakin, minulla on 17 "CRT-näyttö myös, mutta käyttää sitä uudelleen idk ![]() 9800GT isnt liian paljon enemmän kuin 9600GT, jotka voivat vain olla vielä parempi ajatus vain odottaa ja ostaa sen sijaan Olen myös metsästää hyvää PSU samoin, tämä oli minun syy valinnassa 9600GT ja että extra £ 20 Voisin esittää hyvä käyttää paremmin PSU hyvä 450W yksi tai ok 500W pitäisi tehdä työtä. Ehkä menee varten 9800GT ja juuri saada ok 500W PSU valtaan sen Kiitoksia jälleen Carbon Terveisin |
|
| |||
| |||
| Varten PSU mennä Corsair 400W Se maksaa hieman alle £ 40, mutta £ 20 sinun ei tule saamaan hyvän PSU. |
|
| |||
| |||
| Quote:
400W ya varma mies? olen myös käynnissä Q6600 ja joka käyttää 115W ja 380W min että 9600GT? Theres icute ensisijaisesta, mutta puhdas kevyt, jos 400W riittää voisin ehkä saada yksi niistä ja ehkä Corsair 400W 400W, ajattelin olisi liian alhainen wattia? Jos en voi vain olla mahdollisuus saada yksi niistä hyvän 400W Thanks thingie |
|
| |||
| |||
| Se on loppujen lopuksi se ei rearly Teho että asiat (tiettyyn rajaan asti) Corsair on paljon parempi kuin £ 20 750W yksikkö esimerkiksi. Se on (ampeereina) on +12 V rails että tärkeintä. |
|
| |||
| |||
| 9600GT ei ota 380W. 4870X2 vie 350W.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Blue screen Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 15. Huhtikuu 2008 13:22 |
| Pc TV-näytössä? | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 8. Jan 2008 14:29 |
| 2 kpl, yhden näytön | captaincaveman | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 26. marraskuu 2007 13:09 |
| Laptop näytön avulla .... | luut | Rautatavaran Chat | 3 | 28. toukokuuta 2007 23:27 |
| Thread Tools | |
| |