![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi all
Ive zitten lezing bespreekt deze laatste paar weken wat gfx kaart zou het beste zijn om te upgraden naar. Ik heb enkele mooie middengebied kaarten en low budget degenen die misschien zou lopen op dit res gevonden, maar is er iemand weet zeker als er een kaart zal draaien op dit scherm res helemaal? Ik heb een 20 "tft en de meeste games draaien op OK in venster mode met mijn ATI HD2400pro De kaarten thats denk hierbij aan het kopen, zijn .... NVIDIA GeForce 8800 GTS 320MB PCIE NVIDIA GeForce 9600 GT 512MB DDR3 PCI-E Nvidia Geforce 9500 GT 1GB PCI-E Sapphire ATi Radeon HD 4670 512MB GDDR3 PCI-E Iedereen denkt dat een van deze kaarten zijn ok voor dit scherm res, ik weet dat ze prima op een lagere resolutie en de grootte zou lopen de meeste spellen, maar ik zou heel graag mijn scherm in zijn native resolutie draaien. Groeten Mijn Systeem: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alles zal goed zijn, maar sla de 9600GT allemaal niet erg goed. Ga voor de 4850 of de 9800GT.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| idem
| |||
| |||
| Bedankt voor de antwoorden, jongens ![]() Ik niet te zeggen over de begroting uur draait, die kaarten zijn slechts een iets hoger dan wat ik zou willen doorbrengen, maar ja, als ik echt een kaart wilt uitvoeren dat res, de enige moet zijn de duurdere Ones. Ik denk dat al moeten doen met de 9600GT en start het op mijn 17 "scherm in plaats daarvan, of misschien een lagere instelling op 20" groeten |
|
| |||
| |||
| I dunno. Gewoonlijk is de 9800GT is vrij dicht in de prijs van de 9600GT. LCD lagere res is ook gaan kijken vreselijk, als je een CRT het zal kijken een stuk beter op niet-native res zijn uitgevoerd.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Yep, dit is ook waar draait 1280/1024 op een 20''breedbeeld ziet er heel erg groot, ik heb een 17 "crt scherm ook, maar gebruik te maken dat weer idk ![]() De 9800GT isnt te veel meer dan de 9600GT, Dat kan alleen maar een nog beter idee om gewoon wachten en kopen die in plaats daarvan worden Ben ook in de jacht op een goede PSU ook, dit was mijn reden in de keuze van de 9600GT en met die extra 20 pond Ik kon goed worden gebruikt op een betere voeding een goede 450W een of een OK-500w moet het werk doen. Misschien zal gaan voor de 9800GT en gewoon een ok 500W PSU om het vermogen Thanks again Carbon Groeten |
|
| |||
| |||
| Voor de PSU gaan voor de Corsair 400W Het kost iets minder dan 40 pond, maar voor 20 pond je niet gaan om een goede voeding te krijgen. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
400W ya zeker man? ben ook het draaien van een Q6600 en dat gebruik maakt van 115W en 380W min voor dat de 9600GT? Theres icute PSUs, maar er zuiver lichtgewicht, indien 400w is voldoende kon ik krijgen misschien een van deze en misschien is dat Corsair 400w 400W, ik dacht dat zou te laag zijn een watt? Als ik niet gewoon kan worden staat om een van deze goede 400W krijgen Thanks thingie |
|
| |||
| |||
| Het moet immers, het is niet rearly het wattage dat zaken (tot een punt) de Corsair zal veel beter dan een 20 pond 750W unit bijvoorbeeld. Het is de Current (Amps) op de +12 V rails die er het meest toe. |
|
| |||
| |||
| De 9600GT neemt geen 380W. Een 4870X2 neemt 350W.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |