![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rond idle 150W en 220W load
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys, goed ive besloten am going to go with this one, moet dit de job?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou adviseren tegen deze PSU, het heeft alleen een uitgang van 18A op de +12 V rails, ga voor een Corsair 400W eenheid, het is veel beter, en is ook goedkoper
| |||
| |||
| Citaat:
Goedkoper, ben er zo ja ![]() Dankzij thingie, zal controleren dat op een corsair daar, hopen dat ze zulke PSU groeten Nou ze hebben nogal wat je zei, maar de 450W en tikkeltje duurder, zijn uit voorraad, dus moet goed zijn, hehe, wat denk je? http://www.play.com/PC/PCs/4-/347684...W/Product.html |
|
| |||
| |||
| Citaat: Great stuff man! thats zoekt zeer goede en voor die prijs ![]() Ik zal kijken naar steeds dat een zeker, indien i cant vinden op mijn gebruikelijke winkels, al kijken om het vanaf daar. Cheers thingie |
|
| |||
| |||
| Je welkom, laat het ons weten hoe je op en als u nog meer hulp / advies. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
veel gewaardeerd thingie en alle jongens, Carbon, sociale, computer sap dankzij jongens ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Blauw scherm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows besturingssystemen | 3 | 15 apr 2008 13:22 |
| PC to TV scherm? | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 8 Jan 2008 14:29 |
| 2 stuks, een scherm | captaincaveman | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 26 nov 2007 13:09 |
| Laptop scherm helpen .... | beenderen | Algemeen Hardware Chat | 3 | 28 mei 2007 23:27 |
| Thread Tools | |
| |