![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rundt 150W inaktiv og 220w Beregnigner
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens, vel Ive avgjøres, er tenkt å gå med denne, bør dette gjøre jobben?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil fraråder at PSU, det har bare en utgang av 18A på +12 V rails, gå for en Corsair 400W enhet, er det mye bedre, og er også billigere
| |||
| |||
| Sitat:
Billigere, er det hvis det ![]() Takk thingie, vil se etter at Corsair en på det, håper de har slike PSU hilsen Vel de har ganske hva dere sier, men 450w og TAD dearer, det er ikke på lager, så du må være god, hehe, hva dere synes? http://www.play.com/PC/PCs/4-/347684...W/Product.html |
|
| |||
| |||
| Sitat: Great stuff mann! Det ser veldig bra og for at prisen ![]() Jeg vil se nærmere på å få den for at hvis jeg skrånende finner den på min vanlige butikker, al se inn får det derfra. Cheers thingie |
|
| |||
| |||
| Velkomstsiden, fortelle oss hvordan du kommer på, og hvis du trenger mer hjelp / råd. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
mye verdsatt thingie og alle dere, Carbon, sosiale datamaskinen juice takket gutta ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Blå skjerm Windows splash skjermen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| PC til TV-skjermen? | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 8 januar 2008 14:29 |
| 2 stk, en skjerm | captaincaveman | Kabinetter & Skjermer | 3 | 26 nov 2007 13:09 |
| Laptop skjermen hjelper .... | bones | General Hardware Chat | 3 | 28 mai 2007 23:27 |
| Thread Tools | |
| |