![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit Olen tähän todella todella outo ongelma minun lcd. Kun olin käyttäen laivalla näytönohjain se toimi hyvin eikä ongelmia. Sitten kun olen asentanut 7900gs Haluaisin nähdä käynnistyä näytön sitten xp logo näytön ja sen jälkeen minun seurata menisi valmiustilaan. Yritin käynnistämistä CRT työskennellyt sakon kanssa 7900gs. Sitten tajusin, että jos i boot kanssa crt ja lämpimän swap sen kanssa 19 19 toimisi hyvin. Nyt äskettäin rakennettu uusi pakoll ja oli 8800gt asennettu. Kun 19 "i cant jopa käynnistyksen ruudulla. Mutta nyt olen myös ymmärtänyt, että jos i boot minun tietokone ilman tapittamalla on 19", odota ikkunat ladata sitten liität 19 se aikaansaada. Mutta näin ja kuuman muunsivat i on käytettävä ohjelma pakottaa minun 1440x900 päätöslauselma. Voiko joku kertoa minulle whats väärässä. Tämä monitori works fine kanssa laivalla video-tai todennäköisesti vga yhteydessä näyttösovittimien. Im käyttäen vga ja DVI-sovitin on 7900gs ja 8800gt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko youtried toisen sovitin?
| |||
| |||
| Kyllä olen. I dont ajatella sen, että adapterit ongelma, jos se toimii CRT ja 19 "jälkeen käynnistyä |
|
| |||
| |||
| Se varmasti kuulostaa oudolta. Se on jotain erikoista, että Monitor itse .... Oletko kokeillut eri TFT? |
|
| |||
| |||
| Olen kokeillut muita seuraa ja he ovat työskennelleet hyvin. 15 "dell lcd ja 19" KDS. Niin se on outoa. Se toimii täysin sakon kanssa laivalla video. |
|
| |||
| |||
| Mistä olet kuvattu yhteenvetona: 19 "ei työskennellä 2 eri Towers 19 "toimii On-Board-kortti, mutta ei PCI-E Muut TFT Monitorit työtä sekä Muut CRT Monitors työtä sekä Sanoisin, että kaventaa se alas Monitori itse joko ottaa hauska puoli tuntia tai ongelma, circuitrywise, joka lopettaa sen tulevan ulos valmiustilassa, kun käynnistetään. Ehkä se on sen kytkentäajan vika tai ehkä On-Board-kortin lähettää voimakkaampaa signaalia tai jotain, joka herättää se, se on mahdotonta sanoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näyttää siltä, DVI: n ongelma, saada seurata, joka tukee DVI natiivisti, otaksun.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|