![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys Ik heb dit echt heel raar probleem met mijn LCD. Toen ik gebruik van een onboard videokaart werkte het prima geen problemen. Toen installeerde ik een 7900GS Ik zou het opstarten scherm dan de xp logo scherm en na dat mijn monitor zou gaan in standby. Ik probeerde het booten met een CRT werkte prima met de 7900GS. Toen besefte ik dat als ik opstart met een CRT en hot swap met de 19 van de 19 zou prima werken. Nu heb ik onlangs een nieuwe comp gebouwd en had een 8800GT geïnstalleerd. Met de 19 "Ik heb zelfs cant zie het boot scherm. Maar nu ik besefte ook dat als ik mijn computer opstart-up te sluiten zonder in de 19 'wachten voor de ramen om vervolgens laden stekker in de 19 dat het zou werken. Maar door dit te doen en hot swapping ik heb om een programma te gebruiken om mijn 1440x900 resolutie kracht. Kan iemand mij vertellen welke verkeerd. Deze monitor werkt prima met onboard video-of VGA-aansluiting waarschijnlijk videokaarten. Im gebruik van de VGA naar DVI adapter op de 7900GS en de 8800GT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb youtried een andere adapter?
| |||
| |||
| Ja ik heb. Ik denk niet dat zijn de adapters probleem als het werkt met een CRT en de 19 "na opstart |
|
| |||
| |||
| Dat klinkt zeker vreemd. Het moet iets bijzonders aan de monitor zelf .... heb je geprobeerd een andere TFT Monitor? |
|
| |||
| |||
| Ik probeerde andere monitoren en ze werkten prima. 15 "Dell LCD-scherm en een 19" KDS. Ja het is raar. Het werkt perfect prima met onboard video. |
|
| |||
| |||
| Van wat je hebt beschreven, kort samengevat: De 19 "niet te werken op 2 verschillende Towers De 19 "werkt met On-Board-kaart, maar niet op PCI-E Andere TFT monitors zowel Andere CRT monitoren werk aan beide Ik zou zeggen dat het versmalt naar de monitor zelf, ofwel met een grappig half uur of met een probleem, circuitrywise, die stopt hij die uit stand-by, bij het opstarten. Misschien is het een schakeltijd fout of misschien de On-Board-kaart stuurt een sterker signaal of iets, dat hij wakker is, is het, is onmogelijk te zeggen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het lijkt erop dat het de DVI het probleem, krijg een monitor die ondersteuning biedt voor DVI-native, denk ik.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Toepassingen | 4 | 23 feb 2009 17:01 |
| Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 17 jun 2008 02:56 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Acer 19 "breedbeeld ... £ 99 | dmdougie | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 28 nov 2007 08:21 |
| Thread Tools | |
| |