![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens Jeg har det egentlig veldig merkelig problem med min lcd. Da jeg var ved hjelp av en innebygd skjermkort det fungerte fint ingen problemer. Så når jeg installerte et 7900gs jeg ville se støvel opp skjermen så xp logoen skjermen og etter at skjermen min ville gå inn i ventemodus. JEG forsøkt starter med en crt fungerte fint med 7900gs. Da jeg skjønte at hvis jeg starter med en CRT og hot swap med de 19 de 19 ville fungere fint. Nå har jeg nylig bygget en ny kompakt og hadde et 8800GT installert. Med 19 "jeg skrånende aften se boot-skjermen. Men nå er jeg også innsett at hvis jeg starter datamaskinen opp uten å plugge i 19", vent til vinduer å laste og kobler deretter til de 19 ville fungere. Men ved å gjøre dette og hot swapping jeg må bruke et program for å styrke min 1440x900 oppløsning. Kan noen fortelle meg hva galt. Denne skjermen fungerer fint med innebygd video eller sannsynligvis VGA-tilkobling skjermkort. Im bruke VGA til DVI-adapter på 7900gs og 8800GT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har youtried annen adapter?
| |||
| |||
| Ja jeg ha. JEG dont overveie dens det adaptere problemet hvis det fungerer med en CRT-skjerm og 19 "etter støvel opp |
|
| |||
| |||
| Det høres sikkert rart. Det må være noe spesielt for selve skjermen .... Har du prøvd en annen TFT Monitor? |
|
| |||
| |||
| Jeg prøvde andre skjermer, og de fungerte fint. 15 "Dell LCD og en 19" KDS. Ja det er merkelig. Det fungerer helt greit med innebygd video. |
|
| |||
| |||
| Fra hva du har beskrevet, i sammendrag: Den 19 "mislykkes å arbeide på 2 forskjellige Towers Den 19 "arbeider med On-Board kortet, men ikke på PCI-E Andre TFT Skjermer arbeid på begge Andre CRT skjermer arbeid på begge Jeg vil si at den smalner ned til selve skjermen, enten ha en morsom halvtime eller ha et problem, circuitrywise, slutter det å komme ut av ventemodus, ved oppstart. Kanskje det har en veksling feil eller kanskje den innebygde kortet sender et sterkere signal eller noe, som vekker den opp, det, er umulig å si. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser ut som DVI er problemet, få en skjerm som støtter DVI problemfritt, antar jeg.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| Kan ikke sette "Aktiver" funksjon "på" i Biografier ref CD / DVD. | ashmehta | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Acer 19 "widescreen ... £ 99 | dmdougie | Kabinetter & Skjermer | 2 | 28 nov 2007 08:21 |
| Thread Tools | |
| |