![]() |
|
| |||
| |||
| Sett både over kort med NVIDIA GeForce går for omtrent samme pris. Jeg er bare vandrende som en vil bli bedre? Selvfølgelig 8500GT er modellen ned men den har dobbelt så mye minne. Eller bedre kort rundt £ 50 som ville være bedre enn min nåværende 7600GS? Basic system spec kortet skal brukes til; 550w PSU Soprano saken (stor nok til ganske mye noen GPU) PCI Express-spor 3 GB RAM 320GB HDD 17 "skjerm + 26" HDTV Looking for rask replys om mulig som jeg ser til å kjøpe en når jeg kommer tilbake fra arbeidet på 9:00 kveld [så jeg wont kunne svare] Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VRAM spiller ingen rolle: 8600 er bedre, men du kan kanskje finne en 8600 GTS eller kanskje enda Radeon 3850 256MB på at prisen lenger. Hvis du gjør, gå med en av dem.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Når du ser på 3850 er jeg bare ikke kan rettferdiggjøre kostnadene så mye på ett. Jeg har nå sett et ATI 256MB x1900GT innenfor mitt budsjett. Ville dette være bedre enn 8600GT? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| utgangspunktet ikke selv om det er et godt kort i 1900 er et gammelt kort ved dagens standarder id personlig o / c kortet ditt og spare litt mer penger og få en 9800 eller 8800 senere men hvis du har for å få en kort nå som spiller dx10 spill (hvis du har vista) og id få 8600gt men hvis fortsatt har xp og ønsker et nytt kort som bare har Dx9 er rundt £ 50 id gå for Nvidia 7800GTX 256MB DDR3 som du skal kunne spille av frykt eller Stalker med http://www.ebuyer.com/product/141163
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg vil andre forslag for å spare i minst en 3850. Du kan ta en x1900GT for billige også, det har nesten samme ytelse som 8600GTS. Jeg vil ikke bruke for mye for det selv, bedre å spare opp litt for 3850 som gir mye bedre ytelse.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |