![]() |
|
| |||
| |||
| Sett både över kort från NVIDIA GeForce går för ungefär samma pris. Jag är bara vandrade som en kommer att bli bättre? Naturligtvis 8500GT är modellen ner men har dubbelt så mycket minne. Eller något bättre kort runt £ 50 som skulle vara bättre än min nuvarande 7600GS? Grundläggande system spec kortet kommer att användas till; 550w PSU Soprano ärendet (stor nog för söt mycket varje GPU) PCI Express-kortplats 3 GB RAM 320GB HDD 17 "monitor + 26" HDTV Letar du efter snabba replys om möjligt som jag ser att köpa en när jag kommer tillbaka från arbetet vid 9:00 ikväll [så jag brukar kunna svara] Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VRAM spelar ingen roll: 8600 är bättre, men du kan få ett 8600 GTS eller kanske till och med Radeon 3850 256MB till det priset längre. Om du gör, gå med en av dem.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Efter att titta på 3850: s Jag kan inte rättfärdiga utgifterna så mycket på en. Jag har nu sett ett ATI 256MB x1900GT inom min budget. Skulle detta vara bättre än 8600GT? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i princip inget även om det är ett bra kort det 1900 är en gammal kortet med dagens standarder id personligen o / c kortet och spara lite mer pengar och få en 9800 eller 8800 senare men om du måste få ett kort nu som spelar dx10 spel (om du har vista) sedan id få 8600gt men om det fortfarande har XP och vill ha ett nytt kort som bara har DX9 är ca £ 50 ID gå till Nvidias 7800GTX 256MB DDR3 som du bör kunna spela rädsla eller Stalker med http://www.ebuyer.com/product/141163
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag skulle andra förslag för att spara minst en 3850. Du kan ta en x1900GT för billigt också, det har nästan samma prestanda som 8600GTS. Jag vill inte spendera för mycket för det dock bättre att spara upp lite för 3850 som ger mycket bättre resultat.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |