vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

1 Gt RAM Vs Graphics Card

Reply

Thread Tools
Old 31 heinäkuu 2007, 10:22
Jäsen

Default 1 Gt RAM Vs Graphics Card

Olen Intel 915 emolevy pci Xpress-korttipaikka, minulla on tällä hetkellä 512 MB RAM-muistia ja laivalla 900GMA näytönohjaimen kanssa 128MB yhdessä ram.

Ajattelin, että on parantaminen, joka on parempi?

saada 1GB ram tai 256MB Nvidia 7300Gs näytönohjaimen. Välinen hintaero niitä inst paljon mitä u ymmärtää.
Old 31 heinäkuu 2007, 10:34
Administrator Group

Riippuu oikeastaan.

Teettekö graphic intensiivinen tavaraa kuten pelejä tai valokuvien muokkaukseen?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 31 heinäkuu 2007, 10:37
Jäsen

No olen alkanut työstää hanke, ei käyttää joitakin grafiikan ja pelaan normaalia pelejä kuten CS source ja NFS etc.
Old 31 heinäkuu 2007, 10:38
Administrator Group

I'd neuvoo meneillään grafiikkakorttiin, aluksella grafiikka crap. : D

Ihannetapauksessa molemmat vaikka kuin 512 megatavua RAM-muistia on vähän pieni pelit näinä päivinä.
Old 31 heinäkuu 2007, 10:41
Jäsen

Mutta tapana kasvu muisti edistää kasvu pelaamista valmiuksia?
minun PC ei näytä jumittua paljon näinä päivinä.
Old 31 heinäkuu 2007, 10:43
Administrator Group

Ei ole paljon, kun ei ole asianmukaista näytönohjaimen.
Old 31 heinäkuu 2007, 11:37
Jäsen

Myös riippuu näytönohjaimen olet valinnassa. koska jos se on lo loppuun näytönohjain sitten lopullisesti sen aio antaa mitään marginaalinen tai huomattava ero suorituskykyä. Koska olet osaksi GPU intensiivinen apps joten ehkä I'd sanoa lo loppuun omistettu GPU tulee palvella tavoitetta ajatellen. Miten yhä parempia, jos Sinulla on joko päivittää emolevyn yhden hyväksymisestä DDR2 pässit tai sisu ajaksi atleast puolivälissä valikoima grafiikkakorttiin, jos ei korkean loppuun.
Old 31 heinäkuu 2007, 12:42
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by its.sid View Post
Mutta tapana kasvu muisti edistää kasvu pelaamista valmiuksia?
minun PC ei näytä jumittua paljon näinä päivinä.
Jos olet viittaavat lisää ram on emolevyn, niin kyllä, näet lisätä, koska sinulla on suurempi kaistanleveys siirtää tiedot edelleen näytönohjain, mutta sitä mihin se päättyy, sillä grafiikka ratkaisu Tällöin on integroitu ratkaisu ja se pullonkaula kasvu suorituskykyominaisuudet pelaamista.

Jos olet viittaavat uuden grafiikan ratkaisu ottaa 256 Mt RAM yli 128 Mt nykyinen ratkaisu, sitten yup, että myös lisää suorituskykyä pintakuvioita, AA jne. Mutta kun otetaan huomioon ydin spec on 7300gs se ei ( on Frank) pystyy pelin milloin tahansa ihmisarvoisen kuvan virkistystaajuuden tai yksityiskohtaisesti asetukset yli 1024x768 kaikista nykyisen dx9 peli. (käyttäen 25fps kuin vertailukohtana). Joten en usko, että se hyödyntää ylimääräiset 128MB yli 900gma.

Olen myös olettaen teidän 512 Mt RAM on yhden kiinni. Tämä tarkoittaa sitä, sinun ram on käynnissä yhden kanavan, mikä vähentää mahdollisuuksia kaistanleveyttä.

Jos se oli minulle, I'd ostavansa vielä 512MB Stick (mahdollistaa kahden kanavan) ja muuttuvat kortin, joka 7600-sarjassa.

En tiedä budjettiasi mutta mieluummin kulutit että hieman enemmän ja sain suorituskykyä halusitte kuin saada joko kiinni RAM-muistia tai 7300gs eikä näe mitään suorituskykyä voitot ja päätyvät tunne kuten haluat tuhlata rahasi .

Mutta riippumatta siitä, mitään muuta ei saa ylimääräisiä ram, kuten XP (uudelleen, kun oletetaan, että tämä on os) tarvitsee vähintään 256 Mt suorittaa itse, ei se haittaa mitään muuta ja se on nyt grafiikka ratkaisu ottaen 128MB teidän 512MB jättää 384mb Windows-ja peli-ja jotain muuta. Ota 256MB ikkunat pois yhtälöstä ja olet vasemmalle kanssa vaivainen 128MB RAM-muistia. Yksinkertaistavasta mieltä, mutta se on tarkka.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 1 elokuu 2007, 09:26
Jäsen

Aivan oikein, niin mitä u ehdottaa jos i käyttää enemmän rahaa ja saada paremman näytönohjaimen tämä aiheuttaa hintojen differnce vuonna 1 Gt RAM-muistia ja 512 ram isnt paljon niin, että on entistä sekava?

paremmin ram 512 tai 1 Gt?

tai vielä parempi näytönohjain.? eivät kerro malli vaikka voin varaosat hieman taalaa hyvä suorituskyky
Old 1 elokuu 2007, 09:30
Administrator Group

Hanki molemmat.

Grafiikkakortti on on graafisen kamaa ja 512 Mt RAM auttaa paljon, ja on vain samanlaisia £ 20 extra päälle grafiikkakorttiin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Graphics Cards & Näytöt 9 5th Aug 2009 08:44
Getting uuden näytönohjaimen. Coolyxxx Graphics Cards & Näytöt 4 7. Joulukuu 2008 13:24
Graphics Card jimbo84 Graphics Cards & Näytöt 4 29th Oct 2008 08:44
Ohje Grafiikkakortti ..... CrazyAce Graphics Cards & Näytöt 1 10. Joulukuu 2007 00:33
RIP näytönohjain pete21 Graphics Cards & Näytöt 3 11. marraskuu 2007 16:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.