![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb de Intel 915 moederbord met PCI Xpress slot, ik heb momenteel 512 MB RAM en onboard 900GMA grafische kaart met 128 MB gedeeld met de ram. Ik dacht aan de verbetering, welke is beter? getting 1GB ram of 256mb Nvidia 7300Gs grafische kaart. Het prijsverschil tussen hen inst veel wat moet u doen vermoeden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhankelijk echt.
| |||
| |||
| Nou heb ik begonnen aan een project dat gebruik maakt sommige graphics en speel ik normale spellen als CS bron en NFS etc. |
|
| |||
| |||
| Ik zou adviseren ga voor de grafische kaart, on-board graphics zijn crap. : D Idealiter beide al als 512 MB RAM is een beetje laag voor spellen deze dagen. |
|
| |||
| |||
| Maar gewoon de toename in het geheugen zal bijdragen tot een verhoging van gaming vermogens? mijn pc lijkt te hangen veel van deze dagen. |
|
| |||
| |||
| Niet veel als je niet beschikt over een goede grafische kaart. |
|
| |||
| |||
| zal ook afhangen van de grafische kaart die u kiest. want als het is een lo end graphics card dan zeker niet van plan zijn om een marginale of merkbaar verschil in de prestaties. Daar bent u in GPU intensieve apps dus misschien zou ik zeggen een lo end GPU zal uw doel ook. Hoe ooit beter af als u een upgrade van uw moederbord tot een aanvaarding van DDR2 rammen of ga voor een atleast mid range grafische kaart indien niet een high-end. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Als u verwijst naar een nieuwe grafische oplossing met 256mb ram over de 128mb van uw huidige oplossing, dan yup, dat zal ook de prestaties voor texturen, AA, enz. Maar als je de kern van een spec 7300gs zal niet ( Om eerlijk te zijn) kunnen spel op elk fatsoenlijk frame rates of detail instellingen boven 1024x768 over alle huidige DX9 spel. (met behulp van 25fps als benchmark). Dus ik denk niet dat ze gebruik zullen maken van de extra 128MB boven de 900gma. Ik ben ook de veronderstelling dat je 512mb ram is op een stok. Dit betekent dat uw RAM-geheugen wordt uitgevoerd in enkel kanaal, waardoor de potentiële bandbreedte. Als ik het was, ik zou het kopen van een verdere 512mb stick (die dual-channel) en het veranderen van de kaart naar een 7600-serie. Ik weet het niet uw budget, maar ik liever besteed je dat beetje meer en heb de prestaties van je wilde dan krijgen beide een stok van de ram of de 7300gs en er geen prestatie winsten en terechtkomen gevoel als u uw geld verspild . Maar los van iets anders doen krijgen extra ram, als XP (nogmaals, in de veronderstelling dat dit uw os) moet een minimum van 256 MB te lopen zelf, nooit vergeten iets anders en als zij nu uw grafische oplossing is rekening 128mb van uw 512mb verlaten 384MB voor ramen en gaming en iets anders. Neem de 256mb voor ramen uit de vergelijking en je bent nog een miezerig 128mb ram. Simplistisch bekijken, maar het is juist.
|
| |||
| |||
| Volkomen gelijk, dus wat do u suggereren als ik meer geld uitgeven en een betere grafische kaart dan is dit reden de prijs differnce met 1GB RAM en 512 ram isnt veel dus dat zal nog meer verwarrend? betere ram 512 of 1gb? of zelfs betere grafische kaart.?? do tell a model maar ik kan reserveonderdelen iets meer geld voor goede prestaties |
|
| |||
| |||
| Haal beide. De grafische kaart is een must voor grafische aspecten en 512MB RAM zal een grote hulp en is alleen als £ 20 extra op de top van de grafische kaart. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Getting nieuwe grafische kaart. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 7 Dec 2008 13:24 |
| Grafische kaart | jimbo84 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 29 okt 2008 08:44 |
| Hulp bij Graphics Card ..... | CrazyAce | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 dec 2007 00:33 |
| RIP grafische kaart | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |