![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ønsker at købe en ny TFT, større og bedre spec end min nuværende 19 "Hanns-G. Jeg håber at få en 22 "TFT, og den nye Samsung rullesten sortiment har fanget min opmærksomhed, de ser gooooorgeous ![]() ![]() Omkring £ 200 ~, 2ms, 1000:1, DVI, 1680x1050 @ 75hrz. Jeg har fundet følgende tre, og hvis nogen, der har omfattende viden om skærme ønsker at afgive deres mening er du velkommen, som jeg har brug for lidt mere vejledning til at træffe en beslutning: Samsung SM226BW monteres på væggen, 3000:1 ratio, 2MS svar, men ikke så prangende ud, som de to andre. Samsung SM2232BW Helt fantastisk udseende, 3000:1 ratio, 2MS svar, men ... ingen dårlige sider lol Samsung SM2032MW HDTV, ser bedst ud af de lave, men kun 1000:1 ratio og kun 20 ". Vil kontrast forhold og størrelse være et godt kompromis til det imponerende udseende og HDTV evne?
|
| |||
| |||
| Well I've got a 226BW. Dens en awesome skærmen, kan jeg helt anbefale det, men jeg har faktisk aldrig set en af de to andre, så jeg ikke kan dømme om dem. En ting jeg kan sige, er dog, at 3000:1 kontrast ratio opnås gennem dynamisk Billedforbedring ting, som en masse mennesker ikke kan lide, og som synes at være fraværende fra 2032mw derfor giver det en lavere 'maksimalt' kontrast bedømmelse. Edit: Undskyld gravedigging her, ikke fange en alder af tråd ved første: p |
|
| |||
| |||
| No worries mate, jeg tror, jeg er indstillet på at få en HDTV, hvilket ville føre mig til det 3. valg, jeg valgte, men ikke før jeg får min nye sorteret rig! Hurraer for anbefalingen alligevel.
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ny på forummet, så jeg først nu, så dette slidbane. Anyway jeg fik SM2232BW og jeg er enig i, at det ser fantastisk. Billedkvaliteten er awesome. Så igen, ligesom Jimmy Hat, har jeg aldrig været i stand til at sammenligne den med de andre modeller.
Al, jeg kan sige er, jeg bruger mine til digital billedbehandling og jeg var imponeret over, at 10 minutter efter jeg installerede mit jeg gik ud og fik et andet ... Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory
|